Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan
in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Waarschijnlijk hebt u een zakelijk Ziggo abonnement en dit is het Ziggo forum voor particulieren.
Maar er zijn op dit forum beslist wel personen aanwezig, die meer van netwerken weten dan ik, maar toch zou ik de zakelijke Ziggo helpdesk bellen.
Mijn eerste gedacht is, waarom staat de ConnectBox nog in router mode en niet in bridge mode, want er hangt een Draytek router achter. Vooral omdat de CB nu vooral niet de beste ( kuch ) router is.
Tevens hangen er nu dus 2 routers achter elkaar, wat soms vreemde problemen veroorzaakt.
Maar in dit geval ( zo op afstand ), is een opmerking maken makkelijker dan uitvoeren en de eventuele onvoorziene gevolgen op te lossen.
Suc6