Was even afwezig, ook weer druk met werk, excuses voor de late reactie.
Ik heb wel de indruk dat de verbinding stabieler is dan voorheen, maar zal dit nog uitgebreider moeten testen, niet echt aan toegekomen vooralsnog.
@MR_CHIP
Ik snap wat je bedoeld, maar kreeg toch echt wel de indruk dat deze monteur weet waar hij het over heeft. Hij zou ook op vakantie gaan had ik begrepen, dus mogelijk gewoon vergeten, kan gebeuren, ik twijfel niet aan zijn intenties of oprechtheid! Stond er iets meer informatie in zijn log dan was het misschien makkelijker op te lossen? Ik vermoed ook dat de monteur een rechtstreekse lijn heeft met logistics partner, mogelijk dat het daardoor voor klantenservice niet helemaal in te zien is? Daarbij staat mijn voicemail uit en kan ik geen wisselgesprek ontvangen. Dus zelfs als hij gebeld heeft, is er geen manier voor mij dit te achterhalen.
Super chill dat BYOD 😐
@anoniemforumBen zeker wel benieuwd wat jullie vinden qua stabiliteit van mijn verbinding! Helaas nog niet aan toegekomen om pingplotter te draaien, de gratis versie bied genoeg functionaliteit voor een goede ping/jitter test? Die 2 breuken in de groene kabel (jaren terug) zouden gefixed moeten zijn dus hoop dat ik dit kan uitsluiten?
@Dave!Ik denk niet dat een demper voor mij de oplossing is (kan me uiteraard vergissen). Het was voornamelijk de jitter die naar mijn idee te hoog was en de upstream (minimale) waarde die te laag was, momenteel is er dankzij de connectbox giga (denk ik?) wel verbetering qua dat. Je geeft aan hebt zelf ook een connectbox giga, maar tijdelijk? Mag ik vragen waarom tijdelijk?
Bedankt voor jullie reacties en het meedenken.
Ik kijk het voorlopig even aan, zodra ik wat meer tijd heb om pingplotter te draaien zal ik de testresultaten zeker even hier posten 🙂