Ik krijg mijn chello.nl e mail niet geïnstalleerd in outlook.
Andere accounts wel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke protocol gebruik je? IMAP of POP?
Welke instellingen gebruik je?
Dit zijn de huidige instellingen die ook voor Chello gebruikt moeten worden.
Gebruik imap.
Andere adressen gaat zonder probleem.
Er is toch geen max aan adressen voor outlook?
Ik ken geen max voor Outlook voor POP en IMAP accounts, wel voor Microsoft Exchange accounts, dat staat standaard op 10.
Ik vermoed dat je hier te maken hebt met de storing die er is, waardoor oude emailadressen uitvallen en tijdelijk niet bereikbaar zijn.
Ziggo is het aan het oplossen, in verschillende topics werden alweer werkende emailadressen gemeld.
Werkt het morgen niet, laat het hier weten.
Hallo @Rotgerus
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Werkt alles weer?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.