@Paul Ziggo
Bedankt voor je antwoord!
Omdat ik een smart TV heb kan ik ook kijken via de Ziggo Go app.
Daarom heb ik het volgende gedaan:
Ik heb de connect box afgezet, en daarna direct met het AOP verbonden (dus zonder splitter ertussen).
En daarna de connect box weer aangezet zodat het modem zichzelf instelt op de nieuwe signaal waarden.
Zou je voor mij kunnen kijken of de upstream ruis nu nog steeds aanwezig is.
Zoja, dan denk ik dat het tijd is voor een monteur, zonee, dan moet ik binnenshuis aan de slag.
Na de splitter zit er een Hirschmann antenneversterker/splitter (zie eerdere foto’s) en op de kabel naar de woonkamer zit nog een extra splitter en een filter om de radio van de home theatre set en de harddisk recorder aan te sluiten.
En vooral dat dingetje om het video en FM signaal te scheiden is erg oud (wat is eigenlijk de oplossing die Ziggo daarvoor aanbiedt, ik heb in mijn doos alleen een splitter gevonden voor een ouderwetse woonkameraansluiting (MCP-03))
Of mag zo’n home theatre set ook via een gewone splitter en een F-F coax kabel?? (en zoja, kunnen jullie mij daaraan helpen?)
En nogmaals bedankt voor je hulp!
Frans