P.LOUWERENS
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Komen geen e-mails meer binnen

Goedemorgen, ik heb per abuis de mails op ziggo definitief verwijderd maar ze staan nog wel in mijn outlook op de laptop. maar deze lijkt vast te staan want er komen geen mails meer binnen. en zegt hij 

11:10:55 Versie van synchronisatieproces 16.0.14430.20006

11:10:55 Synchroniseren van postvak ** Emailadres verwijderd door moderator **..

11:10:55 Serverwijzigingen in de map Postvak IN synchroniseren

11:10:55 Fout bij het synchroniseren van de map

11:10:55                               [800CCC0E-0-0-560]

11:10:55 Gereed

wat moet ik doen of kan ik doen om ze te proberen te redden

6 Reacties 6
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15616Posts
  • 658Oplossingen
  • 3630Likes

Als je bezit hebt over nog een PC of telefoon, ik weet niet hoe je outlook is ingesteld, als je vinkje op de server laten aan klikt, zou je dit dus moeten terug kunnen halen, maar je kan ook even via telefoon of tablet met je mail adres een Pop account maken en je mail op Server bewaren kiezen dan ophalen, dan zou dit ook moeten werken.

194671C9-D90F-411F-B3B8-68568BF57586.jpeg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Maak eerst een backup van je mails in Outlook.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 388Posts
  • 38Oplossingen
  • 80Likes

Goedemorgen @P.LOUWERENS , dit was behoorlijk schrikken voor je ... Is het nog gelukt met de tips van @Dave! ?
Mocht je de hulp van onze Community gebruikers nog kunnen gebruiken, laat je het dan weten? 

P.LOUWERENS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee helaas en nog steeds volgens ziggo 4.2 van de 5 gb in gebruik en heb maar 203 mailtjes staan 

ergens blijft het hangen ! gebeld met ziggo maar die weten het niet 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Maak een backup van je email, want als er weer verbinding komt met de mailserver, dan verdwijnen de mails ook uit Outlook met IMAP.

Als je een backup hebt gemaakt van je email, kun je je account uit je Outlook halen en een nieuw account aanmaken.

Ik begrijp dat je IMAP gebruikt en dan hoef je alleen je mailadres en wachtwoord in te vullen, de rest van de gegevens krijgt Outlook van de Ziggo mailservers.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 388Posts
  • 38Oplossingen
  • 80Likes

Hallo @P.LOUWERENS , is het inmiddels wel gelukt met de extra tips van @Bert ?

Uitgelicht topic