1
Vraag
2
Reacties
RemcoRadix

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Knipperende led ring Giganet Modem

Is het mogelijk dat jullie kijken voor of jullie de modem kunnen reprovisioneren? Ik zie op dit forum dat dit voor meerdere mensen de oplossing is geweest. 

momenteel heel slecht tot geen internet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @RemcoRadix , vorige week is onze monteur bij je geweest en heeft je modem omgeruild voor een ander exemplaar.

Ik was nieuwsgierig hoe je de verbinding ervaart na dit bezoek.

Als ik nog iets voor je mag betekenen met deze situatie, laat je het mij dan weten? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

RemcoRadix
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels werkt het modem helemaal niet meer naar mijn idee.. het enige wat werkt is de led ring. Die blijft branden.. verder niks. Ook niet te benaderen via het bekende op adres via kabel. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zonder meer informatie is geen advies te geven.

Heb je al een keer de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @RemcoRadix , vorige week is onze monteur bij je geweest en heeft je modem omgeruild voor een ander exemplaar.

Ik was nieuwsgierig hoe je de verbinding ervaart na dit bezoek.

Als ik nog iets voor je mag betekenen met deze situatie, laat je het mij dan weten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic