AD4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten over kwaliteit van wifi

Ondanks alles correct is geïnstalleerd door de Ziggo monteur, heb ik klachten over de kwaliteit van de Wifi.

Het gebeurt meerdere malen dat de Ziggo Wifi netwerk  wordt gebruikt ipv ingestelde netwerk. De chatbox helpt niet verder en adviseert een Wifi booster. Omdat Ziggo in gebreke is mbt tot de prestatie mag ik niet op extra kosten worden gejaagd. Wie helpt verder

2 Reacties 2
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6671Posts
  • 438Oplossingen
  • 1301Likes

werkt het bekabeld wel snel en stabiel ?

met alleen het modem als wifi router kun je er niet vanuit gaan dat je in het hele huis goed en stabiel bereik hebt

wil je overal snelle en stabiele wifi dan is in de meeste gevallen een mesh wifi zoals de ziggo wifi pods of tp-link Deco of access point etc vereist 

verders is een provider niet verantwoordelijk voor een goeie wifi dekking door het hele huis

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Hallo @AD4 Welkom op de Ziggo Community.

Ik kan mij voorstellen dat je hier zo in staat. Het is dan ook logisch dat je verwacht dat een provider je van goede wifi voorziet. 

Toch heeft @anoniemforum hierin gelijk. Wij voorzien iedereen van een wifi modem en dus wifi, maar kunnen niet verantwoordelijk zijn voor het bereik in huis. Dit is te afhankelijk van jouw omgeving, jouw huis en jouw apparatuur. Uiteraard kunnen wij je wel helpen om alles zo goed en stabiel mogelijk te krijgen en dit doen we dan ook graag. Wanneer wij iets voor je kunnen doen, horen we het graag.

Uitgelicht topic