sander butterma
Gedreven Ontdekker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kastjes loos abonnement met uitgebreide cloud functionaliteiten

Wanneer stopt Ziggo met angst voor concurrentie content? Al tijden willen klanten Spotify op de next. Prime is inmiddels wel beschikbaar. Xite is volgens mij alles behalve populair. Omarm je concurrenten content. De klant kan toch wel uitwijken. Wees de eerste die het de klant die koning is makkelijk maakt op een platform. F1 tv is via de app  niet te casten. Ziggo biedt me een gratis abbo maar maakt het kijken weer lastig. 

Hetzelfde geldt voor google home integratie. Waarom komt Ziggo niet met een integratie icm toekomst proof abonnement? Alleen de go app icm Google home. Nu moet dit weer moeilijk via de Harmony hub icm de next en Google home.

Uiteindelijk wil ik als klant zoveel mogelijk op een platform in de cloud met zo min mogelijk kastjes en troep. De google Chromecast tv icm Ziggo go app is de oplossing voor alles. Daarop kan ook prime, YouTube, Spotify, F1 tv.

Kortom.. wanneer biedt Ziggo een tv pakket zonder kastje maar wel de zelfde diensten. Nu kan ik niet zonder een tv abbo nemen met sport totaal zover ik weet. Ik betaal veel voor een kastje waarbij je dan ook kan pauzeren, opnemen etc. Dat alles staat in de cloud dus waarom niet een goedkoper abbo met dezelfde diensten zonder kosten van het kastje. De toekomst is dat alles met eigen kastjes gaat als xiaomi, Apple tv, google tv, fire tv. 

Heeft Ziggo plannen voor een kastloos abbo?

3 Reacties 3
Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7107Reacties
  • 259Oplossingen
  • 2045Likes

Hoi,

Lang verhaal ๐Ÿ˜‰

Ik denk dat Ziggo uiteindelijk met 1 in eigen beheer ontwikkeld kastje/mediaplayer zijn/haar diensten aanbied maar dat gaat nog wel enkele jaren duren schat ik in of dat goedkoper gaat worden ???????

En je kan met de Apple Tv / Android based TV's en de Amazon fire stick doormiddel van een app de Ziggo Go een groot aanbod ontvangen.

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

Maar dan alleen op de vaste internet aansluiting van Ziggo.

Ik ben geen medewerker van Ziggo voor de duidelijkheid , het is wat ik denk 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43709Reacties
  • 2544Oplossingen
  • 9326Likes

"Nu kan ik niet zonder een tv abbo nemen met sport totaal zover ik weet."

Echt wel, Ziggo Sport Totaal staat los van Ziggo en is via alle providers en los te verkrijgen: Ziggo Sport Totaal

1111.png

1111.png

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2249Reacties
  • 150Oplossingen
  • 690Likes

@sander butterma,

Begrijp je frustratie, ik heb liever dat er alleen op Ziggo Go gefocust wordt en alle hardware komt te vervallen en TV met VoD diensten gewoon de standaarden hanteert zodat het op elke TV werkt.

รฉรฉn fatsoenlijk werkt media apparaat zou een verademing zijn.

Helaas denken voornamelijk content providers hier anders over, de dag gaat echter wel komen denk ik, cord cutting is erg populair. Maar niet binnenkort. ๐Ÿ˜ž

MVG

Uitgelicht topic