Ik wordt knettergek van de vervelende telefoontjes van ziggo. Om zogenaamd te checken of alles goed is. Maar natuurlijk is dit om je een Vodafone abonnement aan te smeren. Kunnen jullie hier mee op houden. Ik vind het erg vervelend en ik druk de verbinding gelijk weg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kun je instellen in ''mijn ziggo''.
Opgelost: Ziggo marketing instellingen aanpassen. - Ziggo Community
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gegevens/privacy/marketing-instellingen
Ga naar ''mijn ziggo'' > Gegevens > Je privacy > Privacyinstellingen
In Mijn Ziggo => Gegevens => Je privacy / klik Alles over je privacy => Privacy instellingen
Daar kun je aangeven hoe Ziggo wel en niet contact met je op mag nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je instellen in ''mijn ziggo''.
Opgelost: Ziggo marketing instellingen aanpassen. - Ziggo Community
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gegevens/privacy/marketing-instellingen
Ga naar ''mijn ziggo'' > Gegevens > Je privacy > Privacyinstellingen
Dat is fijn natuurlijk. Maar waar in mijn ziggo kan dit?
In Mijn Ziggo => Gegevens => Je privacy / klik Alles over je privacy => Privacy instellingen
Daar kun je aangeven hoe Ziggo wel en niet contact met je op mag nemen.
@bjdamman schreef:Dat is fijn natuurlijk. Maar waar in mijn ziggo kan dit?
Geef me even tijd om te zoeken.
Handige tip. Ik heb daar eens naar gekeken en blijkt vrijwel alles op uit te staan. Die laatste heb ik ook maar uitgezet. Lekker rustig.
Het kan nog erger: die studenten die door KPN ingezet worden om de wijk te terroriseren met glasvezel abonnementen. Ze lopen hier vrijwel wekelijks door de wijk. En dan ook nog aanbellen om te vragen naar glasvezel.
Het is bijna "straatterreur":)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.