Goedenmiddag,
Ik wil het wachtwoord van mijn e-mailadres wijzigen maar dit lukt niet.
Wanneer ik het nieuwe wachtwoord invoer en druk op ‘Nu wijzigen’, krijg ik de melding ‘Je nieuwe wachtwoord opslaan lukt niet. Probeer je het nog eens?’
Waarom kan ik het wachtwoord niet wijzigen en nog belangrijker:: hoe kan ik die wél wijzigen?
Alvast bedankt!
Marianne
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @MDLC, welkom op de Ziggo Community!
Is het je inmiddels gelukt? Mogelijk krijg je deze foutmelding omdat het wachtwoord niet sterk genoeg is of al eerder is gebruikt. Houd in ieder geval rekening met de volgende eisen:
8 tekens
1 kleine letter
1 hoofdletter
1 cijfer
1 speciaal teken, bv. @#!*+
Lukt het nog steeds niet, probeer het dan eens in een andere browser!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @MDLC, welkom op de Ziggo Community!
Is het je inmiddels gelukt? Mogelijk krijg je deze foutmelding omdat het wachtwoord niet sterk genoeg is of al eerder is gebruikt. Houd in ieder geval rekening met de volgende eisen:
8 tekens
1 kleine letter
1 hoofdletter
1 cijfer
1 speciaal teken, bv. @#!*+
Lukt het nog steeds niet, probeer het dan eens in een andere browser!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.