1
Vraag
2
Reageer en help mee
EGC1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet kijken vanaf buiten mijn camera

BESTE ZIGGO,

Kan niet meer vanaf mijn telefoon netwerk mijn wifi cameras bekijken....Sinds ik heb mijn buiten wifi camera vervangen omdat de vorige ging niet meer opnemen en ik heb een nieuwe gekregen...precies dezelfde....Heeft het precies dezelfde wijze aangemeld maar tot heden kan ik niet meer kijken vanaf mijn mobiel netwerk. Als ik thuis ben op mijn wifi kan ik wel kijken erop. Ik baalde wel van dat ik kan niet meer op mijn bezorg pakket niet meer in de gaten houden.

Heb wel de fabrikant gebeld over de camera en de fabrikant zeide het ligt aan de modem. Hij blokkeert de signaal vanaf buiten.

Heeft ook de klantenservice van ziggo gebeld en hun kan mij niet hierin helpen omdat hun heeft geen verstand hoe het modem werkt.

ze zeide ik moet via deze wijze mijn verhaal of probleem opvragen. Bij deze kan jullie mij hierin helpen want ik moet als bedrijf mijn spullen op een andere tijdstip laten bezorgen en op deze manier kost het geld.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Welke camera heb je precies?

Er zijn tig verschillende camera's met tig verschillende manieren van installeren en tig verschillende instellingen om vanuit buiten mee te kijken.

EGC1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steinel cam light L620

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Geen idee hoe dat deze werkt en geïnstalleerd moet worden en/of er nog poorten in het modem opengezet moeten worden.

 

Is dat niet te vinden in  de gebruiksaanwijzingen? Buitenlampen & buitenlampen met bewegingsmelder | STEINEL Buitenlampen L 620 CAM SC antraciet | STEI...

EGC1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als het goed is gaat het automatisch want ik heb 2 andere camera op een andere locatie en die werkt wel goed maar hier thuis niet en precies op dezelfde wijze aangemeld als de andere 2. Fabrikant zei dat het ligt zwz bij de modem. Hij blokkeert de signaal. Maar hoe moet ik dat nou regelen in het modem. Nu bij poort forwarding staat 2 uPnP automatsch toegevoegd.

Maar werkt nog steeds niet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@EGC1 Geen idee hoe het werkt met je Steinel cam light L620.

Hopelijk komt er snel iemand hier langs die die camera's kent.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic