Vraag
Reacties
Oplossing
Michel14
Level 2

Kan niet inloggen op Ziggo mail

Zowel na het meerdere malen wijzigen van het wachtwoord binnen mijn Ziggo in de nieuwe en de oude omgeving kan ik nog steeds niet inloggen op ziggo mail. Blijf de melding "er is een fout opgetreden" krijgen.

Hoe kan ik dit oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat was de reden om het wachtwoord te veranderen?

Gewoonweg het wachtwoord veranderen of vanwege een mail of brief over gehackt zijn of spam?

0 Kudos
Michel14
Level 2
Topicstarter

Ik heb het wachtwoord moeten veranderen vanwege een brief mbt hack/spam.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?

0 Kudos
Michel14
Level 2
Topicstarter

Dank Bert voor je reactie.

Heb idd beide verandert en inmiddels heeft het zich opgelost.

leodewal
Level 1

kan nog steeds niet inloggen bij mijn mail,storingsmelder  geen storingen if onderhoud gepland al 4 dagen 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@leodewal Bedoel je niet inloggen in een mailprogramma ? of in de webmail?

Welke foutmelding krijg je te zien?

 

Gebruik je als inlog de inloggegevens met en van het mailadres?

Of gebruik je de inlog van Mijn Ziggo per ongeluk?

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Kunnen we je nog helpen, @leodewal

0 Kudos