1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Michel14

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen op Ziggo mail

Zowel na het meerdere malen wijzigen van het wachtwoord binnen mijn Ziggo in de nieuwe en de oude omgeving kan ik nog steeds niet inloggen op ziggo mail. Blijf de melding "er is een fout opgetreden" krijgen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78766Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78766Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Wat was de reden om het wachtwoord te veranderen?

Gewoonweg het wachtwoord veranderen of vanwege een mail of brief over gehackt zijn of spam?

Michel14
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het wachtwoord moeten veranderen vanwege een brief mbt hack/spam.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78766Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?

Michel14
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Bert voor je reactie.

Heb idd beide verandert en inmiddels heeft het zich opgelost.

leodewal

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan nog steeds niet inloggen bij mijn mail,storingsmelder  geen storingen if onderhoud gepland al 4 dagen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78766Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

@leodewal Bedoel je niet inloggen in een mailprogramma ? of in de webmail?

Welke foutmelding krijg je te zien?

 

Gebruik je als inlog de inloggegevens met en van het mailadres?

Of gebruik je de inlog van Mijn Ziggo per ongeluk?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Kunnen we je nog helpen, @leodewal