Zowel na het meerdere malen wijzigen van het wachtwoord binnen mijn Ziggo in de nieuwe en de oude omgeving kan ik nog steeds niet inloggen op ziggo mail. Blijf de melding "er is een fout opgetreden" krijgen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat was de reden om het wachtwoord te veranderen?
Gewoonweg het wachtwoord veranderen of vanwege een mail of brief over gehackt zijn of spam?
Ik heb het wachtwoord moeten veranderen vanwege een brief mbt hack/spam.
Heb je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd en het emailadres wachtwoord?
Dank Bert voor je reactie.
Heb idd beide verandert en inmiddels heeft het zich opgelost.
kan nog steeds niet inloggen bij mijn mail,storingsmelder geen storingen if onderhoud gepland al 4 dagen
@leodewal Bedoel je niet inloggen in een mailprogramma ? of in de webmail?
Welke foutmelding krijg je te zien?
Gebruik je als inlog de inloggegevens met en van het mailadres?
Of gebruik je de inlog van Mijn Ziggo per ongeluk?
Kunnen we je nog helpen, @leodewal?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.