Kan niet inloggen i mijn Ziggemail, weet wachtwoord niet meer, als ik optie wachtwoord aanklik kom ik op scherm wachtwoord Mijn Ziggo wijzigen.. Hoe kan ik en nieuw wachtwoord ziggomail instellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hoeft je Mijn Ziggo wachtwoord niet te wijzigen.
Je moet inloggen in Mijn Ziggo, ga naar Producten, internet en scrol naar beneden om je wachtwoord van je mailadres te veranderen.
Zie ook dit stappenplan: Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je dit al geprobeerd
Je hoeft je Mijn Ziggo wachtwoord niet te wijzigen.
Je moet inloggen in Mijn Ziggo, ga naar Producten, internet en scrol naar beneden om je wachtwoord van je mailadres te veranderen.
Zie ook dit stappenplan: Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | Ziggo
Goedemorgen @Krijggeenantwoordopmijnvraag, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Als je het wachtwoord van het e-mailadres niet meer weet kun je deze wijzigen via je mijn Ziggo account. De stappen die je exact hiervoor moet doorlopen heeft @Be rt al gedeeld zie ik. Is het daarmee gelukt om het wachtwoord van het e-mailadres te wijzigen en in te loggen?
Heb iemand van de ziggoklantenservice gesproken, die heeft uitgelegd hoe ik wachtwoord kan wijzigen/opnieuw kiezen. Probleem opgelost. Dank voor de moeite.
@Krijggeenantwoordopmijnvraag Dan heb je al 2 maal een antwoord op je vraag.
Veel succes verder gewenst.
Super dat het is gelukt @Krijggeenantwoordopmijnvraag Bedankt voor de terugkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.