Ik kan niet inloggen in de SmartWifi app, kon tot een week of 4 geleden nog wel .
draai met ios 15.5.
De SmartWifi app opent, vraagt om mijn inloggegevens, maar ik kan niet inloggen na invullen gegevens(knop blijft grijs)
heb de app opnieuw geïnstalleerd (eerst iphone uit/aan gezet na verwijderen), zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt., 2 keer met de helpdesk gebeld, modem stroomloos gemaakt, wifipods idem dito.
geen resultaat……….
wie heeft de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank je voor het oppakken @Jos
@LucBoer Heb je ook ook bij Instellingen gekeken en dan bij Instellingen > Privacy en dan Tracking aanklikken en dat daar Smart Wifi aanklikt.
Wat ook nog kan zijn is bij je Wifi Netwerk staat een blauw rondje met uitroep teken:
Klik daar eens op en dan krijg je een scherm met de volgende optie's
Zet de Optie Beperk IP-adrestracking uit. Hiermee zou de Smart wifi App moeten werken.
Goede tip, als je in een Winkelcentrum wifi wil verbinden, de Beperk IP-adrestracking
maar ook je Privé Wifi Adres uit, dan verbind de wifi in winkelcentra's of andere locatie's beter, je eigen wifi blijft altijd zoals het is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier zelfde probleem
ben ik dus niet alleen..........
Nee het werkt nog steeds niet
@Peterch Kun jij toelichten waar je precies vastloopt en welk apparaat je gebruikt om in te loggen (inclusief softwareversie)? Dan pakken we het vanaf daar op.
Ik zit gewoon met mijn iPhone op IOS 15.6 Beta Public 3 in de Smart Wifi App
Voor iPhone ga naar instellen> Algemeen> Ziggo Smart Wifi App > klik op blauw Opruimen en dan eventueel rood verwijderen
Zorg dan dat je iPhone herstart en weer opnieuw installeren en inloggen. Dit zou moeten werken.
ik kom nog steeds niet in de app, ik login met mijn ziggo-account, en wachtwoord, maar de knop " nu inloggen" werkt niet
leuk, maar ik draai met 15.5 en geen Beta versies.
@LucBoer ongeacht de iOS versie hoort het gewoon te werken. Ik begrijp dat het op jouw mobiel de grijze button gewoon niet oranje wil worden.
Dat is zeker gek, vul je handmatig je gegevens in of met een soort password manager?
Lukt inloggen in Mijn Ziggo verder probleemloos?
Ondanks dat de app het gewoon hoort te doen, hebben we als alternatief ook dit: Alles over SmartWifi Web - Ziggo Community
Test eens of je hier wel inloggen kan. Ook voor @Peterch 🙂
Dank je voor het oppakken @Jos
@LucBoer Heb je ook ook bij Instellingen gekeken en dan bij Instellingen > Privacy en dan Tracking aanklikken en dat daar Smart Wifi aanklikt.
Wat ook nog kan zijn is bij je Wifi Netwerk staat een blauw rondje met uitroep teken:
Klik daar eens op en dan krijg je een scherm met de volgende optie's
Zet de Optie Beperk IP-adrestracking uit. Hiermee zou de Smart wifi App moeten werken.
Goede tip, als je in een Winkelcentrum wifi wil verbinden, de Beperk IP-adrestracking
maar ook je Privé Wifi Adres uit, dan verbind de wifi in winkelcentra's of andere locatie's beter, je eigen wifi blijft altijd zoals het is.
Dank je Dave, dit was de oplossing👍
Jos, de oplossing van dave heeft geholpen. Vwb je vraag, ik gebruikte geen wwmanager, en kon prima inloggen in mijn ziggo
dank voor je reactie
Graag gedaan @LucBoer 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.