1
Vraag
2
Reacties
LucBoer

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan niet inloggen in SmartWifi app

Ik kan niet inloggen in de SmartWifi app, kon tot een week of 4 geleden nog wel .

draai met ios 15.5.

 

De SmartWifi app opent, vraagt om mijn inloggegevens, maar ik kan niet inloggen na invullen gegevens(knop blijft grijs)

heb de app opnieuw geïnstalleerd (eerst iphone uit/aan gezet na verwijderen), zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt., 2 keer met de helpdesk gebeld, modem stroomloos gemaakt, wifipods idem dito.

geen resultaat……….

 

wie heeft de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank je voor het oppakken @Jos 

@LucBoer Heb je ook ook bij Instellingen gekeken en dan bij Instellingen > Privacy en dan Tracking aanklikken en dat daar Smart Wifi aanklikt. 

 

Wat ook nog kan zijn is bij je Wifi Netwerk staat een blauw rondje met uitroep teken:

IMG_3713.jpg

 

Klik daar eens op en dan krijg je een scherm met de volgende optie's

 

IMG_3714.jpg

 

Zet de Optie Beperk IP-adrestracking uit. Hiermee zou de Smart wifi App moeten werken.

 

Goede tip, als je in een Winkelcentrum wifi wil verbinden, de Beperk IP-adrestracking

maar ook je Privé Wifi Adres uit, dan verbind de wifi in winkelcentra's of andere locatie's beter, je eigen wifi blijft altijd zoals het is.

 

 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Peterch

Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zelfde probleem 

LucBoer
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ben ik dus niet alleen..........

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @LucBoer en @Peterch, wat jammer om te lezen dat jullie niet in kunnen loggen op de SmartWifi app. Is het jullie inmiddels gelukt?  Mocht dit niet het geval zijn dan moeten we verder gaan kijken. 

Peterch

Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee het werkt nog steeds niet 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Peterch Kun jij toelichten waar je precies vastloopt en welk apparaat je gebruikt om in te loggen (inclusief softwareversie)? Dan pakken we het vanaf daar op. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik zit gewoon met mijn iPhone op IOS 15.6 Beta Public 3 in de Smart Wifi App 

Voor iPhone ga naar instellen> Algemeen> Ziggo Smart Wifi App > klik op blauw Opruimen en dan eventueel rood verwijderen

Zorg dan dat je iPhone herstart en weer opnieuw installeren en inloggen. Dit zou moeten werken.

 

IMG_3311.jpgIMG_3312.PNGIMG_3313.PNG

LucBoer
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik kom nog steeds niet in de app, ik login met mijn ziggo-account, en wachtwoord, maar de knop " nu inloggen" werkt niet

LucBoer
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

leuk, maar ik draai met 15.5 en geen Beta versies. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 670Likes

@LucBoer ongeacht de iOS versie hoort het gewoon te werken. Ik begrijp dat het op jouw mobiel de grijze button gewoon niet oranje wil worden. 
Dat is zeker gek, vul je handmatig je gegevens in of met een soort password manager? 
Lukt inloggen in Mijn Ziggo verder probleemloos? 

Ondanks dat de app het gewoon hoort te doen, hebben we als alternatief ook dit: Alles over SmartWifi Web - Ziggo Community
Test eens of je hier wel inloggen kan. Ook voor @Peterch 🙂  

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank je voor het oppakken @Jos 

@LucBoer Heb je ook ook bij Instellingen gekeken en dan bij Instellingen > Privacy en dan Tracking aanklikken en dat daar Smart Wifi aanklikt. 

 

Wat ook nog kan zijn is bij je Wifi Netwerk staat een blauw rondje met uitroep teken:

IMG_3713.jpg

 

Klik daar eens op en dan krijg je een scherm met de volgende optie's

 

IMG_3714.jpg

 

Zet de Optie Beperk IP-adrestracking uit. Hiermee zou de Smart wifi App moeten werken.

 

Goede tip, als je in een Winkelcentrum wifi wil verbinden, de Beperk IP-adrestracking

maar ook je Privé Wifi Adres uit, dan verbind de wifi in winkelcentra's of andere locatie's beter, je eigen wifi blijft altijd zoals het is.

 

 

LucBoer
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je Dave, dit was de oplossing👍

LucBoer
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jos, de oplossing van dave heeft geholpen. Vwb je vraag, ik gebruikte geen wwmanager, en kon prima inloggen in mijn ziggo

 

dank voor je reactie 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Graag gedaan @LucBoer 😊

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic