1
Vraag
2
Reacties
Tonbors

Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen connectbox

Ik kan niet meer inloggen omdat ik de melding krijg dat er al iemand anders ingelogd is, wat niet zo is. Het enigste wat helpt is de router uit en aanzetten. Ik kan dan weer inloggen en zodra ik iets verandert en opsla word ik uit de router gegooid. En dan komt de melding weer.

081513AC-C65D-4D1D-8BF5-09059D3493CD.png

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Deze tweede foutmelding is wél een van de problemen die zijn ontstaan na de recente firmware-upgrade. Heb je de beschikking over een Windows- of Android-apparaat? Die besturingssystemen hebben geen last van deze problemen.

 

Welke instelling(en) probeer je te wijzigen?

Bekijk in context

Tonbors
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op een windows 10 met firefox gedaan en daar werkt het goed. Met andere browsers heb ik dezelfde problemen.

 

thx voor de tip.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Monteur_Kees

Level 5
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hoi Tonbors,

je moet een andere browser proberen safari geeft problemen, probeer eens met chrome of firefox

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Dit hoort niet bij de recente interfaceproblemen (foutmelding na inloggen, alleen grijze achtergrondfoto na wizard) i.c.m. macOS en iOS, maar is een 'oude' foutmelding die veroorzaakt wordt door de interface van de CB te verlaten zonder uit te loggen.

 

Zorg ervoor dat je modeminstellingen zoveel mogelijk via een bekabelde verbinding aanpast. Wanneer je WiFi-instellingen wijzigt op een apparaat dat verbonden is via WiFi, dan kan de verbinding automatisch verbroken worden, wat resulteert in de foutmelding in de screenshot. Voor nu is het modem opnieuw opstarten de enige snelle manier om weer te kunnen inloggen.

Tonbors
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Als ik firefox gebruikt kan ik inloggen. Als ik iets verander en opsla druk wordt ik eruit gegooid. Daarna log ik weer in en krijg ik deze melding. 

het is een grote drama. Dacht dat deze router een vooruitgang was. Voor mij is de grens bijna bereikt en zoek ik een andere provider op.

 

1D192F7A-CB05-4F6F-A0D0-D443B15F9A56.png

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Deze tweede foutmelding is wél een van de problemen die zijn ontstaan na de recente firmware-upgrade. Heb je de beschikking over een Windows- of Android-apparaat? Die besturingssystemen hebben geen last van deze problemen.

 

Welke instelling(en) probeer je te wijzigen?

Tonbors
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op een windows 10 met firefox gedaan en daar werkt het goed. Met andere browsers heb ik dezelfde problemen.

 

thx voor de tip.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Fijn om te lezen. Ik hoop dat Ziggo snel een nieuwe firmware-upgrade uitbrengt zodat de interface weer naar behoren werkt op macOS en iOS.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic