1
Vraag
2
Reacties
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Kan niet inloggen connectbox (arris)

Vreemd, wilde inloggen op mijn modem Connectbox http://192.168.178.1/ , maar krijg een inlog pagina van UPC. Ben van Fziggo gebied
Alsnog mijn wachtwoord ingevuld, maar geeft aan wat ik al verwachte Ingevoerde wachtwoord is niet correct
Hiervoor altijd goed gegaan. Welke stappen moet ik ondernemen om weer in mijn modem te komen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Opgelost. Modem even van de stroom gezet, kreeg daarna wel de juiste pagina om in te loggen. Alle weer bedankt voor de reactie's

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Kan zijn dat het Modem update's aan het binnenhalen is, dan kan je ook niet inloggen.

Maar kan ook zijn dat bijvoorbeeld de Capslock aanstaat of tikfout.
Beste is dan je wachtwoord opschrijven die je hebt aangemaakt en bij het kaartje doen die tussen je modem zit aan de ophangbeugel.

Als je er helemaal niet meer inkomt, ga je nog 30 seconde de Pin indrukken met een Satèprikker of iets dun's en dan weer opnieuw configureren. ( Let op: Bij deze stap is je modem in fabrieksherstel gezet )
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Dank voor je snelle reactie Dave, vind het vreemd dat de inlogpagina van UPC is , kreeg normaal een pagina van het Ziggo gebied ( oranje kleur) Volgens mij is dat ook de rede dat hij mijn wachtwoord niet herkend. Mijn wachtwoord in trouwens correct ingevoerd.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Theotje U gebruikt toch wel het 8-cijferige wachtwoord (als u dat niet heeft gewijzigd)?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Dat zou een optie geweest kunnen zijn dat er even een storing is geweest. Als het straks nog niet lukt kan je altijd nog resetten.
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Dit is wat ik hoort te zien als ik wil inloggen op mijn modem.
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Ben nu 1 week in bezit van de modem en het wachtwoord toen aangepast.
Al meerdere keren ingelogd geweest met het nieuwe aangepaste wachtwoord.
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Opgelost. Modem even van de stroom gezet, kreeg daarna wel de juiste pagina om in te loggen. Alle weer bedankt voor de reactie's
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic