Ik ben overgestapt naar ziggo 2 maanden geleden maar maar heb alleen maar problemen met de de modem kan die bijna nooit bereiken ook niet na een reset want de WiFi is zeer onstabiel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vraag niet hoe maar alles doet het weer normaal voorvzolang het duurt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je misschien het volgende kunnen doen:
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dan kan @tobiastheebe onze modem specialist misschien verder helpen.
Dat wil ik best doen maar ik kom niet in de modem het kan geen verbinding krijgen met de modem ben al uren aan het proberen
Hoi @Ps1 ,
Je kan ook nog proberen in te loggen door CMD(administrator) te openen, ''ipconfig'' in te toetsen en het adres wat bij ''gateway ip'' staat in een willekeurige browser in te voeren (firefox bv.)
@Verwijderd account dit staat reeds al in me tekst.
@Ps1 Als je een UTP kabel Lan 1 naar je PC trekt dan op http://192.168.178.1 dan password/pincode kan je in je modem komen.
Ik zie het inderdaad, excuus.Ik heb het aangepast.
Ik lees soms wat (te) snel😁
Gebeurt mij ook wel eens 😂😉
Vraag niet hoe maar alles doet het weer normaal voorvzolang het duurt
Ja ik hoop het ook bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.