Vraag
Reacties
Oplossing
Spuugzat_
Level 1

Kan mijn modem vervangen worden?

Hallo Ziggo!

Ik heb een modem van bijna 10 jaar oud, is het mogelijk om kosteloos een nieuwe modem te ontvangen?

Ik hoor het graag.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

We controleren regelmatig welk modem het beste past bij het abonnement dat je afneemt. Soms kan het voorkomen dat je modem verouderd is en vervangen moet worden.

Hoe kan ik controleren of mijn modem verouderd is?

Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hi @Spuugzat_ ,

Welk type modem heb je?Welk probleem ervaar je?En kan je een foto maken van het AOP(ziggo aansluiting)?

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan je gratis een nieuw modem sturen en mogelijk moeten er ook oude aansluitmaterialen vervangen worden, die kunnen dan gelijk gratis meegestuurd worden door Ziggo, als bekend is hoe één en ander aangesloten is, kun je om die reden de gevraagde foto hier plaatsen?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

We controleren regelmatig welk modem het beste past bij het abonnement dat je afneemt. Soms kan het voorkomen dat je modem verouderd is en vervangen moet worden.

Hoe kan ik controleren of mijn modem verouderd is?

Op deze pagina vind je alle Ziggo modems voor internet en wifi op een rij. Kies het modem dat je nu in huis hebt en check direct of deze verouderd is en vervangen moet worden.