c.sprangers

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kan met een van mijn mailadressen niet meer uitmailen

Goedendag,
Ik heb binnen mijn livemail 2 mailadressen in gebruik.
Tot vandaag kan ik niet meer uitmailen.
Via de telefonische helpdesk hebben we de instellingen gecontroleerd en aangepast.
Via mijn upcmail mail adres was toen het probleem opgelost.
Bij mijn zonnet account dezelfde gegevens overgenomen maar kan niet uitmailen.
Via wederom een telefonische overleg alle instellingen nagelopen en die staan goed.
De medewerker kan toen voor niets meer betekenen. Hij adviseerde om mijn probleem bij u neer te leggen.
Bij deze gedaan.
IK hoop dat u mij wel op weg kunt helpen.
Mvg. Cees Sprangers

**Moderator: Telefoonnummer verwijderd, houd er rekening mee dat dit een openbare website is**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
c.sprangers
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Mijn mail werkt inmiddels gewoon via de ziggo instellingen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31060Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

Je kunt voor een zonnet.nl-adres niet de serverinstellingen van Ziggo gebruiken. Je dient onderstaande instellingen te gebruiken (bron).

 

  • Inkomend: pop3.versatel.nl met poort 110 (geen SSL)
  • Uitgaand: smtp.versatel.nl met poort 25 (geen SSL)

 

Windows Live Mail is overigens verouderd en kan het beste worden vervangen door bijvoorbeeld Thunderbird.

c.sprangers
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Mijn mail werkt inmiddels gewoon via de ziggo instellingen.

Uitgelicht topic