Blijkbaar kan ik geen mail meer versturen omdat ik blijkbaar op een blacklist sta?Als ik wat berichten op community moet geloven. Dit krijg ik terug in mijn mail.host smtp.ziggo.nl[212.54.42.9] said: 550-Message refused by spam filter (node=smtp11.tb.mail.iss.as9143.net 550 msg-id=1kygUa-0001Al-Vv) (in reply to end of DATA command)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Sting1970, welkom op de Community!
Vervelend om te lezen dat de reden om ons te bezoeken het feit is dat e-mailen niet meer mogelijk is en dat je een foutmelding te zien krijgt. Tijd om te onderzoeken wat er gaande is en hoe dit opgelost kan worden.
Welk e-mailprogramma wordt er gebruikt voor het mail? En is er wellicht in het abonnement iets gewijzigd? Waar ik ook benieuwd naar ben is of je dezelfde melding ook krijgt als je via de webmail een e-mail wilt verzenden. Kun je dit testen? En de adresgegevens ingevuld bij je Community profiel zijn deze correct? (Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators.)
goedemiddag, ik gebruik outlook voor mijn mail. Het was met name bij een bestand waar ik deze foutmelding kreeg.Andere mailtjes kon ik later gewoon versturen. I
Ik kon het bestand ook niet via webmail versturen. Via een mailadres van een vrijwilligersorganisatie (gebruikt gmail.com) waar ik actief ben, kon ik het bestand wel versturen. Het was een “gewone pdf bestand”. In mijn bericht had ik de tekst geknipt en geplakt.
Hmm, dat is gek! Het bestand was niet te groot? En als je de tekst in het bericht niet had geplakt, maar had getypt of weg zou laten lukt het dan wel?
En andere bestanden verzenden gaat wel probleemloos?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.