Opgelost! Ga naar oplossing.
"Kun je mij vertellen of is dan met mijn apparaten (Synology DiskStation en Foscam IP camera) wel IPV6 kan draaien ?"
Dat hangt van de software met zijn mogelijkheden af die in die apparaten zit.
"Kun je mij dat vertellen wat de voordelen zijn van IPV6 ipv IPV4 omdat hier geen port forwarding in zit."
Hey goedemiddag @pjscholten
Is het inmiddels gelukt met de tips van @Bert voor het instellen van je eigen apparatuur zoals de Philips Hue bridge?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, ipv6 werkt heel anders dan ipv4.
Sorry ik had een heel verhaal gemaakt, maar weet niet waarom de tekst er niet staat.
Ik maak gebruik van de Synology DiskStation, Foscam IP camera en Philips Hue bridge (met lampen) die ik vanuit buitenshuis moet kunnen besturen.
IPV6 is hierbij geen optie ?
Misschien heb je wat aan de tips op https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba...
IPv6 werkt nog niet helemaal lekker bij Ziggo, maar je kunt het altijd proberen.
Maart IPv6 werkt wezenlijk anders dan IPv4: IPv6 in een notendop - www.solidbe.nl
ik heb niks hoeven portforwarden in mijn modem/router en alsnog kan ik de philips hue vanuit buitenshuis bedienen
Daar heeft u gelijk in. Dat heb ik ook niet hoeven doen.
Hallo Pineapple,
Kun je mij vertellen of is dan met mijn apparaten (Synology DiskStation en Foscam IP camera) wel IPV6 kan draaien ?
Daar zit dus geen port forwarding in.
Graag hoor ik van u/je.
Groeten,
Paul
Hallo Bert,
Kun je mij dat vertellen wat de voordelen zijn van IPV6 ipv IPV4 omdat hier geen port forwarding in zit.
Wel begrijp ik dat het gedaan is om meerdere IP adressen aan te kunnen.
Graag hoor ik van je.
Groeten,
Paul
"Kun je mij vertellen of is dan met mijn apparaten (Synology DiskStation en Foscam IP camera) wel IPV6 kan draaien ?"
Dat hangt van de software met zijn mogelijkheden af die in die apparaten zit.
"Kun je mij dat vertellen wat de voordelen zijn van IPV6 ipv IPV4 omdat hier geen port forwarding in zit."
Hey goedemiddag @pjscholten
Is het inmiddels gelukt met de tips van @Bert voor het instellen van je eigen apparatuur zoals de Philips Hue bridge?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.