1
Vraag
2
Reacties
Avr1964

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Kan je de nieuwe SmartWifi pods 6 al bestellen?

Heb mijn abonnement geüpgraded en vandaag een nieuwe pods 6 modem binnengekregen, deze wil ik uitbreiden met 2 extra pods 6 a €2,50 p/st ter vervanging van mn deco tp links, heb dit via de chat proberen te regelen maar kreeg alleen maar onzin verhalen te horen, van’ dit is een heel ander systeem en andere prijsklasse en welk totaal anders, tot ‘ ze zitten in een test fase en kunnen niet uitgeleverd worden. 
als ik ik nieuw abonnement zou afsluiten kan ik ze zonder problemen aanklikken en erbij nemen. 
het moet toch gewoon mogelijk zijn de deco tp links om te ruilen tegen de pods 6 ? Of ben ik nu gek geworden?

krijg t idee dat ze er gewoon geen zin in hebben. Iemand dit al wel voor elkaar gekregen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1605Posts
  • 160Oplossingen
  • 1073Likes

Hé hoi @Avr1964, je krijgt allerlei verschillende verhalen te horen lees ik, irritant!

Goed dat je hier je verhaal doet en om helderheid komt vragen.
De SmartWifi 6 pods zijn op dit moment énkel beschikbaar voor compleet nieuwe Ziggo klanten, vandaar dat mijn collega's je hier ook niet verder mee kunnen helpen op dit moment.

Zeg nooit nooit, maar op dit moment kan ik ze dus helaas niet voor je bestellen, sorry!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75646Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22179Likes

Tot nu toe was bijbestellen nog niet mogelijk, maar dat kan inmiddels gewijzigd zijn of nog niet.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijke stappen te zetten.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Avr1964 , een hele goedemiddag! 

Ik begrijp dat je nog op zoek bent naar een extra setje Wifi Pods 6. Volgens mij is dat inderdaad ook niet mogelijk, maar ik kijk graag voor je in ons bestelsysteem of ik ze daar voor je kan toevoegen aan je abonnement, dan hebben we een duidelijk antwoord op je vraag ;-). 

Zou je jouw profiel van de Community willen aanvullen met je postcode en huisnummer, dan kan ik voor je aan de slag!

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gedaan!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1605Posts
  • 160Oplossingen
  • 1073Likes

Hé hoi @Avr1964, je krijgt allerlei verschillende verhalen te horen lees ik, irritant!

Goed dat je hier je verhaal doet en om helderheid komt vragen.
De SmartWifi 6 pods zijn op dit moment énkel beschikbaar voor compleet nieuwe Ziggo klanten, vandaar dat mijn collega's je hier ook niet verder mee kunnen helpen op dit moment.

Zeg nooit nooit, maar op dit moment kan ik ze dus helaas niet voor je bestellen, sorry!

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het standaard ziggo antwoord, alleen voor nieuwe klanten, de vaste klanten zijn niet zo belangrijk schijnbaar. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75646Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22179Likes

@Avr1964 De pods zijn nog nieuw en zitten inderdaad nog in een opbouwfase wat software en mogelijkheden betreft ervaar ik.

Ziggo rolt altijd voorzichtig uit, blijkt uit eerdere uitrol van nieuwe apparatuur en de berichtgeving hieromtrent op dit forum, want mocht er iets toch iets mis gaan, dan blijft de schade beperkt en Ziggo bouwt de voorraad op, want als ze te bestellen zijn door vaste klanten, dan moeten er ettelijke tig duizenden met de laatste software binnen korte tijd geleverd kunnen worden.

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Waarom krijg ik er dan een toegestuurd ter vervanging van de witte?

DON PAPA

Level 17
  • 3869Posts
  • 61Oplossingen
  • 3293Likes

@Avr1964 Schreef: Waarom krijg ik er dan een toegestuurd ter vervanging van de witte?

Het ligt er maar net aan wie je treft bij Ziggo, mijn neefje heeft als vaste klant ruim een maand geleden gewoon zijn TP-Link deco set (die hij in bruikleen had) kunnen omruilen voor de nieuwe (2x) WiFi6 pods. Terwijl hij ook eerst twee keer te horen had gekregen van de klantenservice dat dit niet mogelijk was, omdat ze alleen voor nieuwe klanten zouden zijn.

Ach hoe meer klanten er weglopen, hoe eerder ze de vaste klanten beter gaan behandelen 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75646Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22179Likes

@Avr1964  schreef:

Waarom krijg ik er dan een toegestuurd ter vervanging van de witte?

@Avr1964 Dan lijkt er nu al een nieuwe beperkte uitrol te zijn aan vaste klanten.

Bij de uitrol van nieuwe producten zijn Ziggoos wegen ondoorgrondelijk aan wie, in tijd en hoeveelheid.

Avr1964
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zal ivm mn upgrade naar 1Gbit zijn maar draadloos doen die deco’s maar max 200Mbit dus volgende maand maar weer terug naar het oude, heb er zo niet veel aan. 

Gio2903

Level 17
  • 3161Posts
  • 162Oplossingen
  • 2255Likes

het bestelsysteem zal niet toestaan bij "oude" klanten dat er pods6 besteld worden. de draadloze maximumsnelheid van deco m4 is 600mbit/s

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic