Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste ziggo, tijdens het wijzigen van mijn range in de nieuwe modem krijg ik een melding dat de iprange niet geldig is... Voorheen ook 192.168.111.* gebruikt graag een oplossing zsm fixen aangezien naast mijn website mijn hele lichtsysteem momenteel plat ligt.
@bartmolk schreef:
Beste ziggo, tijdens het wijzigen van mijn range in de nieuwe modem krijg ik een melding dat de iprange niet geldig is... Voorheen ook 192.168.111.* gebruikt graag een oplossing zsm fixen aangezien naast mijn website mijn hele lichtsysteem momenteel plat ligt.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Dit is niet iets wat Ziggo ff snel kan fixen , en vertel 1e eens welk modem je hebt gekregen dan kunnen we kijken wat er wel of niet mogelijk is.
Waarom werkt het wel in de oude modem en dan niet in een nieuw modem wat jullie leveren? Het lijkt me dat je als een bedrijf zijnde rekening houdt met dit soort situaties, zeker tegenwoordig wanneer er veel bedrijven op thuislocaties zijn.
Waarom kon ik voorheen wel de derde value van mijn interne IP wijzigen, nu volgens de input fields nog steeds maar werkt het niet? De modem die binnen is gekomen is een of ander vierkante langwerpige doos met een led rondom aan de bovenkant.
Zie foto's als bijlages, kan dit vandaag of morgen opgelost worden of moet ik zelf alles gaan aanpassen wat mij weer 10 uur minimaal gaat kosten?
kan jij vragen of een mod de nodige firmware kan laden zodat het ip aangepast kan worden
Ik heb zojuist de moderators ingelicht. Het blijft vreemd dat het SmartWifi modem Giga dit niet toestaat, en de 'reguliere' SmartWifi modems wel, ongeacht de gebruikte firmware.
misschien willen ze het "makkelijker" maken voor de eindgebruiker
Nou dan kunnen ze gelijk hun business sluiten als ze het 'makkelijker' willen maken aangezien ze nu flink wat mensen hun netwerk overhoop gehaald hebben. Ben ondertussen al 8 uur kwijt aan alles opnieuw instellen en wijzigen via allemaal omslachtige manieren, beetje jammer dat ze weer zomaar wat releasen zonder daadwerkelijk goed trial en error.
Hey @bartmolk.
Ik ben ingeseint en ga voor je aan de slag! Je hebt nu in je profiel bij je gegevens echter alleen 2 letters ingevuld. Daarmee kan ik je niet vinden ;-). Zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen zetten? Dan ga ik het voor je in orde maken!
Hoi @Lycke leuk en aardig, maar ondertussen heb ik al 8 uur van mijn tijd geïnvesteerd en al mijn 50 devices met de hand opnieuw ingesteld, zoals eerder vermeld stond mijn hele systeem hier in op ingesteld dus inclusief website. Een website gaat minder performen in google met de seconden dat hij offline is.
Bedankt he, zal de factuur nog wel toesturen voor mijn verloren tijd 😉
Ik weet niet goed wat je nu van mij verwacht. Zonder je gegevens kan ik je sowieso niet helpen. En hoe vervelend ook, maar hier reageren we ook niet altijd direct. We zijn geen rechtstreekse klantenservice.
Mochten we je nog kunnen helpen, dan horen we het wel!
Dit verklaart precies de kwaliteit van de klantenservice van Ziggo 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...