Heb een vraagje.
Als ik de Ziggo router in bridge modus zet met een abbo van 1GB Download 100 mb Upload. Kan ik dan nog steeds tv kijken + de ziggo mini gebruiken? Of is dat dan niet meer mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat blijft mogelijk zolang verkeer niet over VPN loopt vanaf de router. Voor de Next Mini is een internetverbinding van Ziggo vereist. TV kijken met de Ziggo GO app op een PC/smartphone/tablet kan in de hele EU en is provideronafhankelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat blijft mogelijk zolang verkeer niet over VPN loopt vanaf de router. Voor de Next Mini is een internetverbinding van Ziggo vereist. TV kijken met de Ziggo GO app op een PC/smartphone/tablet kan in de hele EU en is provideronafhankelijk.
Goedendag @JeffreyBoszhard en welkom op de Community! 😄
Als het niet helemaal zeker is of alles goed blijft werken wanneer de bridge-functie aanstaat, snappen wij zeker dat je dit nog helder wilt hebben. Zo te lezen heeft @tobiastheebe je vraag al beantwoord! Is het zo voor jou ook allemaal duidelijk? Anders horen we het nog graag.
Hoi dus ik kan wel gewoon tv kijken met coax toch?
Alleen internet gaat dan naar een andere router?
Via de coax blijft zeker een optie! Wel is het zo dat je dan alleen het Kabel-TV gedeelte beschikbaar hebt. De Next Mini werkt niet met een coaxkabel, dit moet via een internetverbinding verbonden zijn. Het tv aanbod met Kabel-TV vind je terug in dit overzicht.
Qua internetverbinding is het belangrijk dat je geen VPN aanzet zoals @tobiastheebe aangaf, dan kan je de Next Mini en zelfs Ziggo GO gewoon nog afnemen en gebruiken.
De Next mini blijft gewoon werken als die aangesloten is op je eigen router die op zijn beurt weer aangesloten is op het Ziggo modem in bridge mode.
Ah oke toppie thanks jongens!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.