1
Vraag
2
Reacties
jb68

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn email overnemen

hallo,
binnenkort ga ik verhuizen en hem mijn Ziggo abonnement laten stopzetten .
mijn vriendin heeft ook Ziggo.
daarom wil ik mijn email adres mee overnemen anders moet ik die overal aanpassen.
alleen als ik in mijn gegevens kijk staat het mail adres bekend als hoofdmail adres en kun je hem niet verwijderen , alleen wachtwoord aanpassen .
ik wou hem graag toevoegen bij mijn vriendin haar Ziggo gegevens maar omdat hij niet te verwijderen is bij mijn account is dit dus niet mogelijk .
is hiervoor een oplossing ?
dan hoor ik die graag .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi,

Dat is als het goed is wel mogelijk, ik weet alleen niet of het nu nog mogelijk is. In geval van samenwonen etc is er de optie om abonnementen samen te voegen. Hierbij worden dus de 2 abonnementen samengevoegd tot 1 abonnement, zonder extra kosten. In dat geval kan er dus ook het emailadres over genomen worden. Bij deze optie hoeft en moet er geen abonnement opgezegd worden.

Je kunt voor meer informatie beter even met Ziggo contacten. Dat kan via allerlei manieren, het kan ook via deze community maar dan kan het een dag of langer duren voordat er een moderator reageert.

Wanneer gaan jullie samenwonen?

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi,

Dat is als het goed is wel mogelijk, ik weet alleen niet of het nu nog mogelijk is. In geval van samenwonen etc is er de optie om abonnementen samen te voegen. Hierbij worden dus de 2 abonnementen samengevoegd tot 1 abonnement, zonder extra kosten. In dat geval kan er dus ook het emailadres over genomen worden. Bij deze optie hoeft en moet er geen abonnement opgezegd worden.

Je kunt voor meer informatie beter even met Ziggo contacten. Dat kan via allerlei manieren, het kan ook via deze community maar dan kan het een dag of langer duren voordat er een moderator reageert.

Wanneer gaan jullie samenwonen?

Groet,
Evert
Hoot_Posthorn

Level 7
  • 156Posts
  • 12Oplossingen
  • 106Likes
Ok, niets is zo lastig als e-mail verhuizen. Nergens niet.
Er is ook geen manier om het op dezelfde manier te doen als bij een telefoonnummer, waar je je telefoonnummer van bijvoorbeeld KPN naar Vodafone kunt laten omzetten.
Bij mail...kan dat niet.

Dus wat is wijsheid.
Op een ziggo account kun je zes mail adressen aanmaken.
Je kunt ook een Alias aanmaken. Maar stel je account is PietPuk@quicknet.nl en je maakt een alias joopzweetzetel@quicknet.nl aan, dan landen mails gericht aan onze joop in de inbox van Piet.

Je kunt dus iets bedenken dat terwijl je huidige adres wordt omgezet, je op het overblijvende adres een alias maakt met jouw account.
Als het abonnement is afgebroken kun je op het overblijvende account een compleet aanvullend e-mail maken met de naam van je vorige.
Maar.. Oeverloos gemier.

Inderdaad beter om de beide Ziggo accounts samen te voegen. Kost wat moeite en tijd misschien, maar dan heb je ook wat.

Groet van Hoot
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic