Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
renedriehuis
Level 2

Kan ik mijn e-mailadres verhuizen naar een ander klantnummer?

Mijn dochter heeft een mailadres onder mijn account maar krijgt een eigen abonnement. Hoe kunnen we haar mailadres 'verhuizen' naar haar account?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Template
Level 17

Ziggo doet dit helaas niet. 

Echter zou Ziggo, dit wel als extra service in kunnen voeren. Als kinder bij ouders wonen en het ouderlijk huis verlaten. Dmv bijvoorbeeld formulieren en bewijs met voorwaarden oa dat kind dat opzichzelf gaat wonen en originele klant, minsten 18 maanden klant blijven. 

Bekijk in context

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @renedriehuis, helaas is het niet mogelijk om het e-mailadres over te hevelen naar een ander (nieuw) klantnummer. Enige optie is het e-mailadres laten staan onder je eigen account en dat zij er dus gebruik van blijft maken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Level 20

Ziggo doet dat niet.

0 Kudos
renedriehuis
Level 2
Topicstarter

ik vraag me af als ik haar alias verwijder, of zij hem dan kan aanmaken op haar nieuwe account. Backup maken van haar mailbox is geen probleem, maar ze wil/moet wel haar emaailadres behouden

 

0 Kudos
Template
Level 17

Ziggo doet dit helaas niet. 

Echter zou Ziggo, dit wel als extra service in kunnen voeren. Als kinder bij ouders wonen en het ouderlijk huis verlaten. Dmv bijvoorbeeld formulieren en bewijs met voorwaarden oa dat kind dat opzichzelf gaat wonen en originele klant, minsten 18 maanden klant blijven. 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je een alias verwijderd, dan kan een andere klant die niet overnemen uit veiligheidsoverweging, anders zou bij een gehackt account alles zo overgezet kunnen worden naar een ander gehackt account.

 

Hier heel uitgebreid kunnen testen door de jaren heen.

Alleen het oorspronkelijke Mijn Ziggo account kan een verwijderd alias opnieuw aanmaken, ook al is die jaren geleden verwijderd, en een jaren geleden verwijderd emailadres als alias terugzetten.

 

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijke stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @renedriehuis, helaas is het niet mogelijk om het e-mailadres over te hevelen naar een ander (nieuw) klantnummer. Enige optie is het e-mailadres laten staan onder je eigen account en dat zij er dus gebruik van blijft maken.