Mijn dochter heeft een mailadres onder mijn account maar krijgt een eigen abonnement. Hoe kunnen we haar mailadres 'verhuizen' naar haar account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo doet dit helaas niet.
Echter zou Ziggo, dit wel als extra service in kunnen voeren. Als kinder bij ouders wonen en het ouderlijk huis verlaten. Dmv bijvoorbeeld formulieren en bewijs met voorwaarden oa dat kind dat opzichzelf gaat wonen en originele klant, minsten 18 maanden klant blijven.
Hi @renedriehuis, helaas is het niet mogelijk om het e-mailadres over te hevelen naar een ander (nieuw) klantnummer. Enige optie is het e-mailadres laten staan onder je eigen account en dat zij er dus gebruik van blijft maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo doet dat niet.
ik vraag me af als ik haar alias verwijder, of zij hem dan kan aanmaken op haar nieuwe account. Backup maken van haar mailbox is geen probleem, maar ze wil/moet wel haar emaailadres behouden
Ziggo doet dit helaas niet.
Echter zou Ziggo, dit wel als extra service in kunnen voeren. Als kinder bij ouders wonen en het ouderlijk huis verlaten. Dmv bijvoorbeeld formulieren en bewijs met voorwaarden oa dat kind dat opzichzelf gaat wonen en originele klant, minsten 18 maanden klant blijven.
Als je een alias verwijderd, dan kan een andere klant die niet overnemen uit veiligheidsoverweging, anders zou bij een gehackt account alles zo overgezet kunnen worden naar een ander gehackt account.
Hier heel uitgebreid kunnen testen door de jaren heen.
Alleen het oorspronkelijke Mijn Ziggo account kan een verwijderd alias opnieuw aanmaken, ook al is die jaren geleden verwijderd, en een jaren geleden verwijderd emailadres als alias terugzetten.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijke stappen te zetten.
Hi @renedriehuis, helaas is het niet mogelijk om het e-mailadres over te hevelen naar een ander (nieuw) klantnummer. Enige optie is het e-mailadres laten staan onder je eigen account en dat zij er dus gebruik van blijft maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.