Vraag
Reacties
UE
Level 1

Kan ik het automatisch openen van Safe Online bij het opstarten van de PC uitschakelen?

Elke keer als ik mijn pc opstart verschijnt als eerste op het scherm Ziggo safe online. Dat vind ik vervelend. Hoe verhelp ik dat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Steefb
Level 20

Safe online verwijderen.

Een anti virus programma start natuurlijk als eerste op, anders kan het zijn werk niet doen.

0 Kudos
UE
Level 1
Topicstarter

Bedankt Steef, bij het opstarten van de pc zullen veel programma's werkzaam zijn, maar dat betekent niet dat die ook automatisch op het scherm verschijnen.  Safe online heb ik nu al jaren, maar opent pas de laatste weken automatisch op het scherm bij het opstarten van de pc. Mij lukt het niet dat te verhelpen en Ziggo staat, zoals gebruikelijk, voor een raadsel.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @UE, fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je het vervelend vindt dat Safe Online op deze manier opstart. Zie je ook een melding in het beeld staan in deze pop-up dat je mogelijk nog een actie moet ondernemen? 

Het is mogelijk dat de instellingen op je computer zijn gereset na onze laatste update. Deze instellingen kun je aanpassen in je eigen computer bij "Taakbeheer > Opstarten" . Is dat de oplossing niet? Installeer Safe Online dan opnieuw op je computer.

Kom je er zo uit? 

0 Kudos