Goedemiddag, ik heb een email adres met @Planet.nl. Ik had jaren geleden KPN als provider en heb nu nog steeds bij KPN een abonnement om mijn adres (@planet.nl) te gebruiken. Weliswaar € 7,12 per maand, maar volgens mij is dat nu niet meer nodig. Ik gebruik outlook via (office 365). Ik wil dus nu alles via mijn provider Ziggo laten lopen. Vraag hierbij is kan dat met een emailadres van @Planet en kan ik die gewoon behouden? Blijven al mijn mappen in tact? Ook die op mijn webmail staan? Loop ik msschn nog tegen andere problemen aan, als dat zo is blijf ik liever € 7,12 per maand betalen. Ik hoor graag van jullie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een kpn adres kan niet bij ziggo geregistreerd worden.
Het @Planet adres kan alleen behouden blijven op de wijze zoals je nu doet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
op het moment dat jij dat abo bij kpn opzegt verwijderen zij dat account, office365 heeft daarmee niks te maken. u kunt dat planet adres dus gebruiken in office365, maar moet wel die 7 euro aan kpn blijven betalen.
beste is om een gmail adres te maken zodat je niet afhankelijk bent van een provider 😉
Een kpn adres kan niet bij ziggo geregistreerd worden.
Het @Planet adres kan alleen behouden blijven op de wijze zoals je nu doet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.