1
Vraag
2
Reacties
Frans W

Level 5
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Kan ik een Back Up maken van de Connect Box instellingen?

Na twee dagen afwezigheid bleek vanavond bij thuiskomst mijn
Connectbox opeens terug naar standaard instellingen gegaan te zijn (IP adres, SSID, inlog password, etc.). IK mag nu al mijn portforwarding opnieuw instellen 😞
De Connectbox staat er al maanden met nieuwe instellingen en kom er eigenlijk nooit aan. Is dit misschien gebeurt bij het uitrollen van nieuwe firmware of zo?
Is er een manier om een backup te maken van mijn veranderde instellingen? Ik kan het niet vinden in de menu's. Zou me een volgende keer toch veel werk kunnen schelen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Mocht u moeite hebben met Engels, dan deze:

Bekijk in context

8 Reacties 8
Number51

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat vraag ik me ook af, moet er niet aan denken om eventueel weer alles opnieuw te moeten instellen. Backup maken is gewoon noodzaak.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Mocht u moeite hebben met Engels, dan deze:
Number51

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de snelle reactie, modem stond op Nederlands en dan zijn bovengenoemde opties niet beschikbaar. Nu in het Engels wel. Opgelost, vriendelijk bedankt.
Number51

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb geen moeite met Engels, heb gisteren op opnieuw opstarten geklikt maar daar vond ik de verwachtte optie niet maar werd het modem opnieuw opgestart.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Bedankt voor de snelle reactie, modem stond op Nederlands en dan zijn bovengenoemde opties niet beschikbaar. Nu in het Engels wel. Opgelost

Hmmm. Dat klopt niet & kende ik nog niet. Moet er in NL ook zijn. Maakt verder niet uit.
Frans W
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Bij mij stond hij er wel in het Nederlands. Ik had alleen een backup optie niet verwacht onder het kopje "Opnieuw opstarten". Achteraf geredeneerd is het misschien niet geheel onlogisch om het daar te plaatsen, maar het had duidelijker gekund.
Number51

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
hanh wrote:

Bedankt voor de snelle reactie, modem stond op Nederlands en dan zijn bovengenoemde opties niet beschikbaar. Nu in het Engels wel. Opgelost
Hmmm. Dat klopt niet & kende ik nog niet. Moet er in NL ook zijn. Maakt verder niet uit.


Dat is er in het Nederlands inderdaad ook. Het was laat gisteren :wink:
Ik heb waarschijnlijk dubbel geklikt en dan start de boel opnieuw op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic