Mijn puberzoon kan onbeperkt youtuben via de next mini, terwijl wij op zijn andere apparaten en mobieltje limieten hebben ingesteld. Youtube dichtzetten kan technisch niet. Kan ik wellicht van een afstand het MAC adres van de TV blokkeren (tijdelijk) en zoja hoe? Dan kan hij weer aan zijn huiswerk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt filtering instellen voor het MAC-adres van de Next Mini. Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering na inloggen op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 (als je een Connectbox of SmartWifi modem gebruikt).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt filtering instellen voor het MAC-adres van de Next Mini. Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering na inloggen op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 (als je een Connectbox of SmartWifi modem gebruikt).
Hi @Loes3
Is het gelukt met de tip van @tobiastheebe?
Hi,
lees het nu pas, ik kwam er ook achter dat via de smart WiFi app apparaten kan blokkeren. Dus zo kan ik de gehele tv tijdelijk blokkeren. Dat werkt dus ook en lost mijn probleem op.
bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.