Hallo,
Alleerst los van mijn vraag, wil ik even zeggen dat ik de SmartWifi Pods een geniale uitvinding vind.
ze hebben een sterk en scherpe design.
Wel zit ik met zorgen over brandgevaar van de SmartWifi Pods.
Aangezien je deze dag en nacht in het contact moet laten om er het beste uit te halen. Mensen zullen denken bij het lezen van dit dat gebeurt niet joh, of die kans is zo nihil. Toch denk ik hier anders over. Alles wat gemaakt is door de mens, kan na mijn mening iets mee gebeuren, al is de kans nihil. Toch is mijn vraag zoals de title aanduid, stel als dit gebeurt, als blijkt dat er brand ontstaan is door de SmartWifi Pods, en een betrouwbare erkende brand onderzoeker stelt vast dat dit komt door de SmartWifi Pods, kan ik dan hier voor Ziggo aansprakelijk stellen? Ik ben iemand die heel graag goed voorbereid is. Elke keer wanneer ik voel dat de Pods heet zijn, maak ik me toch zorgen. Omdat ik 1 Pod in de slaapkamer van me ouders wil plaatsen ,maar het stelt me gewoon niet gerust dit te doen. Het voelt gewoon niet betrouwbaar. Het hoeft maar 1x fout te gaan, en die 1 keer is genoeg en dan vergeef ik het mezelf nooit. En wat me ook terug houd de Wifi Pods in de kamer van me ouders te plaatsen, is dat ik niet wil dat de Pod snachts ventilatie geluid maakt,dat die zoekt naar connectie. Want 1 me ouders worden heel snel wakker, en 2 het is simpelweg vrij irritant als dat ding naast je gaat loeien. Is met zekerheid te zeggen door een handmatige aanpassing in bv de app dat die er voor kan zorgen dat de Pod snachts niet gaan loeien? Of is dit niet met zekerheid te zeggen?
Alvast bedankt voor de reactie's.