1
Vraag
2
Reacties
AJK050

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik Powerline zonder wifi combineren met SmartWifi pods?

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik verhuizen en hiervoor heb ik een nieuw Ziggo abbo afgesloten. Hier krijg ik ook een aantal smartwifi pods bij. Nu zou ik graag mijn pc willen aansluiten op een powerline, aangezien er geen wifikaart in zit en er ook geen mogelijkheid is tot een kabel leggen. 

Mijn vraag is: als ik ook de smartwifi pods en een powerline (het liefst zonder wifi signaal wat ik met de pods wil doen, bestaan die?) heb geïnstalleerd, gaat dat dan werken? Stap 1 van de smartwifi pods installatie is namelijk om alle bestaande versterkers los te koppelen. Als het niet werkt, wat moet ik dan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

Deze powerline zonder wifi, kun je gebruiken met de Ziggo apparatuur: Extra Internetpunt via stopcontact (ziggo.nl)

Ziggo Randapparatuur

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

Deze powerline zonder wifi, kun je gebruiken met de Ziggo apparatuur: Extra Internetpunt via stopcontact (ziggo.nl)

Ziggo Randapparatuur

AJK050
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey, werkt dit dan ook nog als er ook smartwifi pods verspreid zijn door het huis?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77250Posts
  • 5248Oplossingen
  • 22914Likes

@AJK050 Ook dan werkt het ook nog steeds, het gaat namelijk vanuit je modem => via een netwerkkabel => naar module A => via de stroom => naar module B => via een netwerkkabel naar je PC.

Dat gaat volledig buiten je Smart Wifi pods om.

Ik heb ze werkzaam gehad met de witte pods en met de zwarte pods.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1358Posts
  • 142Oplossingen
  • 671Likes

Hey @AJK050 is het antwoord dat Bert op jouw vraag heeft gegeven voor jou een antwoord waar je iets mee kan, of kunnen wij via deze weg nog iets voor jou betekenen? Ik hoor het graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic