Heb een nieuw smartwifi modem en kan het DHCP instellingen niet aanpassen. Wil niet 192.168.178.0 gebruiken omdat ik heb veel devices met een static ip adres in een andere range.
@Ziggo kan je hier helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @lucliffo!
Zoals @tobiastheebe al zei, kunne wij een aanvraag indienen om het om te zetten. Dit heb ik gedaan, kan nog een paar dagen overheen gaan voordat het is aangepast 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan het LAN-subnet laten aanpassen naar 192.168.76.0/24.
Hi @lucliffo!
Zoals @tobiastheebe al zei, kunne wij een aanvraag indienen om het om te zetten. Dit heb ik gedaan, kan nog een paar dagen overheen gaan voordat het is aangepast 🙂
@lucliffo Even een seintje vanaf deze kant! Het verzoek is verwerkt en na een herstart van je modem kun je de gewenste wijziging doorvoeren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.