1
Vraag
2
Reageer en help mee
LiesbethPacific

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen verbinding maken met de server op members.ziggo.nl.

Hallo,

ik ben niet zo technisch dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een kleine website en die draait via mijn abonnnement bij ziggo. Alleen krijgt iedereen dus nu de foutmelding: 

kan geen verbinding maken met de server op members.ziggo.nl.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?

Mijn dank is groot!

Liesbeth

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
LiesbethPacific
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oh dank je wel!
Lekker handig dat ze dat dan niet communiceren. Jeetje wat een slechte service!!!

wessel1512

Level 1
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

LiesbethPacificats weet je wat de link is van deze site. Misschien kan ik wat betekenen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @LiesbethPacificats en welkom op de Community,

Het antwoord van @Steefb klopt. Na enige vertraging (i.v.m. Corona) zijn wij gestopt met het aanbieden van webspace en nieuwsgroepen zoals in dit topic is aangegeven. 
Uiteraard spijt het mij dat je hierover geen bericht ontvangen hebt via onze nieuwsbrieven. Heb je hierover nog vragen? Want dan helpen wij je graag verder. 

bgsmink

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is toch echt ongelooflijk. Zonder enige vermelding. Ik had de link niet gelegd tussen domeinnaam members.ziggo.nl en webspace. Maar door een laptop wissel ben ik ook de sources van mijn website kwijt, inclusief een in javascript geschreven animatie. @Paul Ziggo kunnen jullie die mij nog leveren? DIe animatie zit wel 100 uur werk in namelijk!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Wij hebben geen zaken mbt de webspace van klanten opgeslagen. Dus helaas kunnen we je dit niet leveren. 

Er zijn overigens zeker wel vermeldingen geweest over het stoppen van deze dienst in de afgelopen jaren/maanden. Dit is onder andere in nieuwsbrieven gedeeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic