Hallo Jacob
Ik wil je even laten weten dat mijn mail weer goed werkt.
Ik heb vanmorgen een mail gestuurd aan abuse met het hele verhaal...en hen gevraagd nog 1 ding te proberen, nl. Account spam reset...dit nav een bericht van iemand hier op community.
Ik heb nog geen antwoord van abuse ontvangen maar vanmiddag was het probleem ineens opgelost. Ik hoop dat anderen met hetzelfde probleem hier iets aan hebben.
Ik dank je voor je aandacht voor mijn probleem al moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik de werkwijze van Ziggo belabbert vind.
Je vindt geen gehoor bij hen..zijn niet bereikbaar.
Je moet het echt zelf oplossen ( met behulp van mensen hier op community en in je eigen kring).
Ook het contact met abuse heb ik hier gevonden..niet bij Ziggo. Ik vind dat heel jammer...en ik zou Ziggo dan ook aanraden de eerste lijns medewerkers beter op te leiden en ze wegwijs te maken in de systemen. Dat zou een hoop ellende schelen.
Vriendelijke groeten
Apolonia