Leo6

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan geen mail sturen en ontvangen op desktop

Op desktop ontvang ik geen mail meer (kan ook niet versturen) ik blijf kader ontvangen met verzoek om voor de server gebruikersnaam en ww op te geven maar kom er ondanks opvolging hiervan niet door. Na via web hulp ziggo Outlook account op desktop te hebben gecontroleerd krijg ik na controle/ aanpassing out box dat er iets mis is gegaan bij opslaan van accountinstellingen, ook na aantal malen opvolging van aangegeven tip om opnieuw te proberen. Webmail en mail via I-phone werkt wel.  Tip om dit op te lossen ?  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leo6
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de tips, sorry voor late reactie. Een dag later opnieuw met aan en uitzetten gelukt. Oorzaak blijft mij onbekend.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Op wat voor apparaat is dit precies?

Welke systeemsoftware en versie?

Welke Outlook versie is dit?

Fictivity

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Zou je een screenshot kunnen plaatsen van je (Ziggo) Outlook account instellingen (waarbij je je persoonlijke gegevens even zwart maakt)?

Richard G.

Level 16
  • 1677Posts
  • 84Oplossingen
  • 853Likes

Op een desktop. Het zou kunnen zijn dat je Outlook een kuur heeft.

Je kunt natuurlijk even de instellingen controleren maar ik denk dat er iets anders aan de hand is.

 

Je kunt sowieso proberen via je configuratiescherm dan Office (want daarin zit outlook) te repareren door bij Programma's en Onderdelen bijv. Office 2019 ( of jouw versie) te selecteren en dan bovenaan op "wijzigen" te klikken en daarna repareren.

Wel eerst alle Office applicaties inclusief Outlook sluiten.

 

Als je imap hebt zou je ook nog kunnen proberen je account helemaal uit Outlook te verwijderen. Outlook sluiten, nieuw starten en dan het account er opnieuw in zetten.

Voor de zekerheid kun je eerst een backup maken van je mails middels bijvoorbeeld Mailstore Home (gratis) of een andere methode.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4099Posts
  • 337Oplossingen
  • 1648Likes

@Leo6 welkom. Kuren met de e-mail verbinding zijn altijd irritant, dat kan niemand gebruiken. Goed dat je het hier even komt melden.

Hebben de genoemde tips al effect gehad? En zoja, wil je dat ook delen? En als het niet lukt, wil je dan aangeven tot hoever je komt? Dankje!

Leo6
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de tips, sorry voor late reactie. Een dag later opnieuw met aan en uitzetten gelukt. Oorzaak blijft mij onbekend.

Uitgelicht topic