MJH0

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan geen mail meer versturen via UPC mailserver

Ik ben een UPC klant, die sinds een paar dagen geen mail meer kan versturen via de UPC mailserver.

Ik gebruik Thunderbird op een PC met Windows10

Telefonisch en via de site wordt verwezen naar instellingen “voor veilig mailen”, maar deze slaan op de Ziggo mailserver en als ik deze gebruik in de instellingen van mijn Upc mailserver krijg ik alleen maar fouten.

Een ander mogelijkheid was om via Twitter, Facebook of de Community antwoorden te krijgen.

Ik twitter niet, heb geen Facebook en de als ‘beste antwoord’ genoemde oplossing via de Community werkt niet. Is het misschien beter een echte Ziggoklant te worden?

Kennelijk is de community toch mijn enige redding, maar ik vraag mij wel af waarom specialisten niet gewoon via de klantenservice bereikbaar zijn.

Overigens hou ik mij aanbevolen voor een, voor mij, werkend antwoord.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@MJH0 ,

U bent nu een Ziggo klant maar dat terzijde.

Mijn email werkt nog steeds goed met de volgende instellingen:

ingaand: pop.ziggo.nl poort 995

uitgaand: smtp.ziggo.nl poort 587

Dit werkt voor Thunderbird op Windows 10 en 11.

Succes.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@MJH0 ,

U bent nu een Ziggo klant maar dat terzijde.

Mijn email werkt nog steeds goed met de volgende instellingen:

ingaand: pop.ziggo.nl poort 995

uitgaand: smtp.ziggo.nl poort 587

Dit werkt voor Thunderbird op Windows 10 en 11.

Succes.

 

MJH0
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze instellingen werken inderdaad.

Oorspronkelijk waren ook de verbinding en authenticatie beveiligingsinstellingen ingesteld op 'geen'.

Met wat proberen zijn deze nu ook ingevuld werkend.

Hartelijk dank voor de snelle reactie.

wimvanesch

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omdat ik geen andere manier weet:

Waarom is Ziggo telefonisch niet bereikbaar?

Ik heb alle keuzemenu's door geploeterd, maar bij ALLE mogelijkheden wordt de verbinding verbroken.

Ook de chatfunctie werkt als een idioot. Een voorbeeld?

Chat wordt gestartWe bewaren deze chat ter verbetering van onze service. Zie ook: www.ziggo.nl/privacy.Goedemiddag! Ik ben TOBi, de chatbot van Ziggo.
Ik ga je helpen. Lukt het me niet? Dan roep ik er een collega bij:blush:Vertel, waar heb je een vraag over?
Iets andersPrima! Stel je vraag in een korte zin, dan kijk ik of ik je kan helpen.
Nu probeer ik al 4 keer telefonische contact te krijgen met de klantenservice van ziggo,
maar telkens wordt de verbinding verbroken. Wilt u aub zorgen dat IK teruggebeld wordt op 020 Ik ga het niet voor de 5 de keer proberen.Ik begrijp dat je een medewerker wil spreken.Even kijken bij wie je het beste terecht kunt. Wat voor contract heb je?
Particulier
Niet beschikbaar
Er is op dit moment geen medewerker beschikbaar. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0900-1884 of 1200 vanaf je vaste Ziggo lijn. Wat wil je doen?
Ik ga bellen
Naar klantenservice pagina
Chat verlaten
Nu probeer ik al 4 keer telefonische contact te krijgen met de klantenservice van ziggo,
maar telkens wordt de verbinding verbroken. Wilt u zorgen dat IK teruggebeld wordt op 020 .Ik heb meerdere onderwerpen herkend. Met welke van onderstaande onderwerpen kan ik je eerst helpen?
Medewerker sprekenIk begrijp dat je een medewerker wil spreken.
Niet beschikbaar
Er is op dit moment geen medewerker beschikbaar. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0900-1884 of 1200 vanaf je vaste Ziggo lijn. Wat wil je doen?
Ik ga bellen
Naar klantenservice pagina
Chat verlaten
Nou. Dat lijkt me nu voldoende om Ziggo op te zeggen. Ik herhaal de boodschap
Nu probeer ik al 4 keer telefonische contact te krijgen met de klantenservice van ziggo,
maar telkens wordt de verbinding verbroken. Wilt u zorgen dat IK teruggebeld wordt op 020

Ik heb meerdere onderwerpen herkend. Met welke van onderstaande onderwerpen kan ik je eerst helpen?
Ander onderwerpPrima! Stel je vraag in een korte zin, dan kijk ik of ik je kan helpen.
Nou. Dat lijkt me nu voldoende om Ziggo op te zeggen. Ik herhaal de boodschap
Nu probeer ik al 4 keer telefonische contact te krijgen met de klantenservice van ziggo,
maar telkens wordt de verbinding verbroken. Wilt u zorgen dat IK teruggebeld wordt op 020 6935678Ik heb meerdere onderwerpen herkend. Met welke van onderstaande onderwerpen kan ik je eerst helpen?


Nou. Dat lijkt me nu voldoende om Ziggo op te zeggen. Ik herhaal de boodschap
Nu probeer ik al 4 keer telefonische contact te krijgen met de klantenservice van ziggo,
maar telkens wordt de verbinding verbroken. Wilt u zorgen dat IK teruggebeld wordt op mijn telefoonnummer (in deze reactie wegelaten

w.j.j. van Esch

Zoals u zult begrijpen is dit niet gebeurd.

Uitgelicht topic