Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo....Kwam er vandaag achter dat ik op mijn tablet geen mail kan maken in ox mail van ziggo....normaal doe ik het in G mail.
Iemand die weet hoe dat komt en wat ik er aan kan doen??
vr gr Kees Pootjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan zou ik OX verwijderen als je er verder niets mee doet.
Bert ben wat bezich geweest met de boel er weer opnieuw op te zetten.....en hij doet het weer....kan dus weer een mail maken....
Mailprogramma van Ziggo? Dat heeft Ziggo niet.
OX Mail is een algemeen te gebruiken mail app van OX Software GmbH.
Bedoel je de webmail?
Wat gebeurt er als je op deze link klikt? https://www.ziggo.nl/mail
Als ik op ziggo.nl op ziggo mail tik dan krijg ik dat zien......en kan geen mail maken......op de link die jij stuurt heb ik het zelfde.........het rare is dat ik op mijn hele oude tablet die problemen niet heb.....zie daar ook geen ox...staan
Dan zou ik OX verwijderen als je er verder niets mee doet.
Okee bedankt.....zal het dan hoe te doen aan een vriend van me vragen.....want ik ben een ouwe digibeet....
Bert ben wat bezich geweest met de boel er weer opnieuw op te zetten.....en hij doet het weer....kan dus weer een mail maken....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...