Hallo,
Heb een Connect Box maar, kan geen logfile(s) vinden, had gedacht deze te vinden onder Beheer of Beheer > Informatie.
Kan iemand mij verder helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als het goed is zodra je op informatie druk heb je helemaal rechts een ander tabje genaamd, modem log/ netwerk infornatie/log naast "configuratie" die moet je aanklikken
ga naar geavanceerde instellingen en dan het tabje informatie
Ik zie dat Bert mij voor was🤣
Dus gevonden, maar wat betekent die notice in de bijlage hierboven ?
die melding komt vanuit de ingebouwde firewall
vaak zijn dit onterechte melding omdat steeds meer toepassingen de firewall kunnen triggeren
beste kan je de firewall instelling instellen zoals onderstaand voorbeeld
Done en bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.