Floortje78
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen ipv4 profiel krijgen?

Hoi Ziggo, 

 

Ik probeer al een flinke tijd van mijn ipv6 adres af te komen ivm met thuiswerken. Ik zie op het forum dat iedereen een ipv4 profiel kan krijgen maar bij mij is dat blijkbaar een probleem omdat ik een gecombineerd profiel heb.

 

Dat klink leuk maar voor mij is het 1 doffe ellende en heb hier ook niet om gevraagd. Toen ik nog een ipv4 adres had waren er nooit problemen.

 

Is daar echt niets aan te doen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42463Reacties
  • 2446Oplossingen
  • 8958Likes

Heb je al contact gehad via de chat? https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zij kunnen je zeker op IPv4 only zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42463Reacties
  • 2446Oplossingen
  • 8958Likes

Heb je al contact gehad via de chat? https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zij kunnen je zeker op IPv4 only zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 

Bekijk in context

Floortje78
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes, heb ik contact mee gehad. 3 medewerkers, de eerste vertelde me dat dat niet mogelijk was wegens het gecombineerde ipv4-ipv6 profiel. De tweede gaf aan dat het opgelost was en na een factory reset zou werken. Dat werkte niet dus maar weer contact opgenomen. De derde verwees naar het eerste antwoord en raadde me aan het op het forum te vragen omdat ze het ook niet verder wist. 

 

Heel hulpvaardig, daar niet van, maar geen stap verder helaas.

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42463Reacties
  • 2446Oplossingen
  • 8958Likes

Om zeker te weten welk profiel je op je modem hebt, kijk eens in je modem, onder Informatie of er iets over Dual Stack Lite staat, onderin de informatie?

 
Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1223Reacties
  • 149Oplossingen
  • 197Likes

Hi @Floortje78! Vreemd dat het ondanks verwoede pogingen nog niet is gelukt om je modem om te zetten naar een IPv4 profiel. In het systeem zie ik inderdaad een gecombineerd IPv4 en IPv6 profiel terug terwijl IPv4 voor je is aangevraagd eerder..

 

Ik haal de IPv4 aanvraag er handmatig eens uit en zet hem er later opnieuw in. Met 24 uren zou je verschil moeten merken. Laat je ons weten of het hiermee is opgelost?

Uitgelicht topic