1
Vraag
2
Reageer en help mee
Boonus

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan geen extra regel toevoegen bij Poort forwarding

Ik wil een extra regel toevoegen voor mijn VOIP Adapter, maar de knop voor extra regel toevoegen blijft grijs. Ook als ik UPnP heb uitgeschakeld.

Vriendelijke groet Buinus

 

11 Reacties 11
Boonus
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Boonus wrote:

Ik wil een extra regel toevoegen voor mijn VOIP Adapter, maar de knop voor extra regel toevoegen blijft grijs. Ook als ik UPnP heb uitgeschakeld.

Vriendelijke groet Buinus

 


Vergeten te vermelden: het gaat om een connectbox

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Misschien even uit en inloggen?

Probeer anders een herstart .

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Boonus 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

We zijn natuurlijk al een paar dagen verder en ik zie dat je in de tussentijd het modem ook hebt gereset. Is het gelukt om een nieuwe forward in te stellen?

Boonus
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Hi @Boonus 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

We zijn natuurlijk al een paar dagen verder en ik zie dat je in de tussentijd het modem ook hebt gereset. Is het gelukt om een nieuwe forward in te stellen?

Helaas lukt dat nog steeds niet. Het probleem waarvoor ik het wilde kunnen is op een andere manier opgelost. Dus het is niet meer echt noodzakelijk, maar het blijft raar dat het op mijn connectbox niet kan.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Boonus wrote:

...Helaas lukt dat nog steeds niet. Het probleem waarvoor ik het wilde kunnen is op een andere manier opgelost. Dus het is niet meer echt noodzakelijk, maar het blijft raar dat het op mijn connectbox niet kan.


Ik meen me te herinneren, dat de CB maar een bepaald aantal regels aan kan. Anders gezegd, de memory van de CB is erg beperkt. Had u in totaal misschien ‘veel’ regels ingesteld?

Maar misschien weet een andere klant, exact waarom...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dit zou zeker een oorzaak kunnen zijn @Pasi. Er waren namelijk al meerdere forwards ingesteld.

Boonus
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pasi wrote:
Boonus wrote:

...Helaas lukt dat nog steeds niet. Het probleem waarvoor ik het wilde kunnen is op een andere manier opgelost. Dus het is niet meer echt noodzakelijk, maar het blijft raar dat het op mijn connectbox niet kan.


Ik meen me te herinneren, dat de CB maar een bepaald aantal regels aan kan. Anders gezegd, de memory van de CB is erg beperkt. Had u in totaal misschien ‘veel’ regels ingesteld?

Maar misschien weet een andere klant, exact waarom...

Er zijn 33 regels ingesteld 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Boonus wrote:
Pasi wrote:

...Ik meen me te herinneren, dat de CB maar een bepaald aantal regels aan kan. Anders gezegd, de memory van de CB is erg beperkt. Had u in totaal misschien ‘veel’ regels ingesteld?

Er zijn 33 regels ingesteld 

 

Dan weet ik het antwoord ( denk ik ) al .
 
Maar 33 forwards is best wel veel !! Overigens kon je in de CB wel of geen range invoeren, want zonder range, ja …. dan gaan de aantallen forwards natuurlijk wel snel.

Boonus
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pasi wrote:
Boonus wrote:
Pasi wrote:

...Ik meen me te herinneren, dat de CB maar een bepaald aantal regels aan kan. Anders gezegd, de memory van de CB is erg beperkt. Had u in totaal misschien ‘veel’ regels ingesteld?

Er zijn 33 regels ingesteld 

 

Dan weet ik het antwoord ( denk ik ) al .
 
Maar 33 forwards is best wel veel !! Overigens kon je in de CB wel of geen range invoeren, want zonder range, ja …. dan gaan de aantallen forwards natuurlijk wel snel.

Ik heb het niet zelf ingesteld, de apparaten zelf (via UPnP geloof ik)

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Boonus wrote:

...Ik heb het niet zelf ingesteld, de apparaten zelf (via UPnP geloof ik)

 

Ja, dat kan.

Maar u had al een andere oplossing gevonden?

Boonus
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pasi wrote:
Boonus wrote:

...Ik heb het niet zelf ingesteld, de apparaten zelf (via UPnP geloof ik)

 

Ja, dat kan.

Maar u had al een andere oplossing gevonden?

Ja, gelukkig wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic