Kan geen email verzenden; er wordt geen verbinding gemaakt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met welk email programma en versie krijg je die melding te zien, op wat voor apparaat met welke systeemsoftware en versie?
Staan de verzendende instellingen als volgt? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
-edit- dubbel
Hallo en welkom Ton,
Onlangs is er een wijziging geweest voor het uitgaande mailverkeer van Ziggo. Controleer daarom onderstaande instellingen:
Mocht je een stappenplan willen volgen om de instellingen in je mailprogramma te controleren, dan kan dat hieronder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/
Succes! 🙂
🙂
Stand alone pc met Windows 10.
Windows Live Mail
Goedemorgen @Ton Vermeer, ik lees dat je problemen hebt met het verzenden van je e-mail! @Bert en @AlexHelpt hebben je al een aantal handige tips gegeven. Hebben die het probleem opgelost?
dit heb ik gedaan, maar het werkt niet.
Ik heb mijn inlog gegevens moeten wijzigen omdat mijn uitgaande mail geblokkeerd is ivm fishing..
netjes gedaan. Nu werkt die smtp niet meer....
Staan de verzendende instellingen als volgt? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.