Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kan geen email verzenden; er wordt geen verbinding gemaakt.
Met welk email programma en versie krijg je die melding te zien, op wat voor apparaat met welke systeemsoftware en versie?
Staan de verzendende instellingen als volgt? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
-edit- dubbel
Hallo en welkom Ton,
Onlangs is er een wijziging geweest voor het uitgaande mailverkeer van Ziggo. Controleer daarom onderstaande instellingen:
Mocht je een stappenplan willen volgen om de instellingen in je mailprogramma te controleren, dan kan dat hieronder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/
Succes! 🙂
🙂
Stand alone pc met Windows 10.
Windows Live Mail
Goedemorgen @Ton Vermeer, ik lees dat je problemen hebt met het verzenden van je e-mail! @Bert en @AlexHelpt hebben je al een aantal handige tips gegeven. Hebben die het probleem opgelost?
dit heb ik gedaan, maar het werkt niet.
Ik heb mijn inlog gegevens moeten wijzigen omdat mijn uitgaande mail geblokkeerd is ivm fishing..
netjes gedaan. Nu werkt die smtp niet meer....
Staan de verzendende instellingen als volgt? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...