sinds gisteren kan ik plotseling geen email meer via mijn Ziggo webmail versturen, wel ontvangen!
Ik krijg het bericht te zien: er is een fout opgetreden in de server waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren. Ik heb alle adviezen van Ziggo online geprobeerd, maar niets helpt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als ik de van jou aangegeven appsuite gebruik krijg ik ook foutmelding
OK, nu is het mij duidelijk, dan heb je daar een ander email adres toegevoegd met allerlei instellingen.
Ik zou dat toegevoegde account eens verwijderen en als je het Hotmail adres weer wilt toevoegen, dan de huidige gegevens gebruiken die daarvoor nodig zijn.
Ik weet niet exact met welke werkwijze dit moet en welke gegevens dit moeten zijn, dat verschilt nogal eens in de loop van de tijd.
In ieder geval succes gewenst.
Dank je wel voor je hulp, ik heb veel bijgeleerd hier
@Pascha Mocht je ooit nog vragen hebben, stel ze hier gerust, doe ik zelf ook als ik iets niet weet.
Typisch ik heb met Hotmail ook trammelant ben maar gauw overgestapt naar outlook.com wat goed werkt en gebruik hoofdzakelijk upcmail.nl in Thunderbird, werkt fijn beide e-mailaccounts. hotmail.com vind ik niet zo fijn.
Ik kan weer email versturen! Ik heb de accountinstellingen helemaal opnieuw ingesteld met de gegevens die jullie voorgesteld hebben. Hartelijk dank voor jullie hulp, heb hier veel bijgeleerd!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.