Vraag
Reacties
Oplossing
Pascha
Level 3

Kan geen email versturen windows 10 en webmail

sinds gisteren kan ik plotseling geen email meer via mijn Ziggo webmail versturen, wel ontvangen!

Ik krijg het bericht te zien: er is een fout opgetreden in  de server waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren. Ik heb alle adviezen van Ziggo online geprobeerd, maar niets helpt.

0 Kudos
Oplossing
25 Reacties 25
Meldingen
Aan Uit
Pascha
Level 3
Topicstarter

als ik de van jou aangegeven appsuite gebruik krijg ik ook foutmelding

Bert
Level 21
T.E.A.M.

OK, nu is het mij duidelijk, dan heb je daar een ander email adres toegevoegd met allerlei instellingen.

Ik zou dat toegevoegde account eens verwijderen en als je het Hotmail adres weer wilt toevoegen, dan de huidige gegevens gebruiken die daarvoor nodig zijn.

Ik weet niet exact met welke werkwijze dit moet en welke gegevens dit moeten zijn, dat verschilt nogal eens in de loop van de tijd.

In ieder geval succes gewenst.

Ga naar reactie
Pascha
Level 3
Topicstarter

Dank je wel voor je hulp, ik heb veel bijgeleerd hier

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Pascha Mocht je ooit nog vragen hebben, stel ze hier gerust, doe ik zelf ook als ik iets niet weet.

Erik-Rik
Level 11

Typisch ik heb met Hotmail ook trammelant ben maar gauw overgestapt naar outlook.com wat goed werkt en gebruik hoofdzakelijk upcmail.nl in Thunderbird, werkt fijn beide e-mailaccounts. hotmail.com vind ik niet zo fijn.

Pascha
Level 3
Topicstarter

Ik kan weer email versturen! Ik heb de accountinstellingen helemaal opnieuw ingesteld met de gegevens die jullie voorgesteld hebben. Hartelijk dank voor jullie hulp, heb hier veel bijgeleerd!