Kan geen email meer verzenden via mijn ziggo emails. Het blijft maar in de outbox staan.
gebeld met ziggo wel 6 keer. Wordt niet geholpen zeggen zoekt het zelf maar uit en neem contact op met Microsoft. Nu die kan je niet bellen.
Krijg de volgende foutmelding te zien:
Verzenden rapporteert fout: (0x800CCC67) : De reactie van de server was: 421
Cannot connect to SMTP server212.54.42.9 (212.54.42.9:25), connect errot 10060
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de instellingen correct? Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de instellingen correct? Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
hoe kom ik bij server: smtp.ziggo.nl
hij wordt niet geopend via internet
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Dit zijn instellingen van je mail programma/app.
@majostraver Welk email programma gebruik je precies, naam en versie?
Beste Bert,
Probleem is gelukkig opgelost. Dank je wel voor je antwoord. Nog een fijne avond.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.