Vraag
Reacties
Oplossing
majostraver
Level 3

Kan geen email meer verzenden via mijn ziggo emails.

Kan geen email meer verzenden via mijn ziggo emails. Het blijft maar in de outbox staan.

gebeld met ziggo wel 6 keer. Wordt niet geholpen zeggen zoekt het zelf maar uit en neem contact op met Microsoft. Nu die kan je niet bellen.

Krijg de volgende foutmelding te zien:

Verzenden rapporteert fout: (0x800CCC67) : De reactie van de server was: 421

Cannot connect to SMTP server212.54.42.9 (212.54.42.9:25), connect errot 10060

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Heb je de  instellingen correct? Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

Uitgaande serverinstellingen

 

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Level 20

Heb je de  instellingen correct? Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

Uitgaande serverinstellingen

 

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 
 
majostraver
Level 3
Topicstarter

hoe kom ik bij server: smtp.ziggo.nl

hij wordt niet geopend via internet

 


serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

0 Kudos
Steefb
Level 20

Dit zijn instellingen van je mail programma/app.

0 Kudos
Bert
Level 21

@majostraver Welk email programma gebruik je precies, naam en versie?

0 Kudos
majostraver
Level 3
Topicstarter

Beste Bert,

Probleem is gelukkig opgelost. Dank je wel voor je antwoord. Nog een fijne avond.