Ik heb ziggo.mail, maar kan ineens geen nieuw e-mail bericht meer maken. Als ik op "nieuw bericht" klik opent zich geen scherm waar ik een adres en een bericht kan typen. Het scherm blijft staan op de ontvangen berichten. Alleen bovenin is een smalle balk waarin wel staat Van: (mijn e-mail adres). Maar wat ik ook doe, ik krijg geen groot scherm om een bericht te maken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Wim,
Zou je eens je browser cache leeg kunnen maken? Als je niet hoe dat moet zou je Chrome (opnieuw) kunnen installeren. Iemand anders had een vergelijkbaar probleem en die loste het op door zn cache te verwijderen.
Groeten
Opgelost door Edge terug te zetten naar de oorspronkelijke instellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Wim,
Zou je eens je browser cache leeg kunnen maken? Als je niet hoe dat moet zou je Chrome (opnieuw) kunnen installeren. Iemand anders had een vergelijkbaar probleem en die loste het op door zn cache te verwijderen.
Groeten
Ik heb ineens hetzefde. Kan in Ziggo Mail geen nieuwe email openen en kan ontvangen mails niet door sturen. Heb inmiddels alles opgeschoond. Maar dat helpt mij niet verder.
Groet,
Albert
Bedankt Gerri_it. Dit was iig de oplossing voor mijn probleem. Ik kan weer mail versturen. 🙂
Hi @ARNOLDUSPARK ,
Heb je hetzelfde probleem in een andere browser? Soms is het lastig de cache te verwijderen. Cookies, browser geschiedenis en cache zijn verschillende zaken. Je kunt in Windows op Ctrl+F5 drukken om de pagina "Hard" te verversen. Iemand anders hier op de community had een vergelijkbaar probleem en was hiermee opgelost. Ik heb zelf wel eens Chrome verwijderd en opnieuw moeten installeren. Wat me ook wel eens heeft geholpen is om browser extensies uit te schakelen. Misschien iets van een popup blocker die vervelend doet?
Groeten,
Gerr
Opgelost door Edge terug te zetten naar de oorspronkelijke instellingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.