Ontvang wel de mail.
Maar een nieuw bericht opstellen in mijn Webmail gaat niet. Zodra ik de optie aanklik dan wordt het bestaande beeld even licht van kleur en daarna weer normaal. Frappant, als ik Webmail opnieuw opstart zie ik links bovenin deels venstertjes met de opmerking: geen onderwerp. Alsof het berichtenvenster is verscholen.
ook het adresboek is niet bereikbaar. Het icoon voor instellingen, welke rechts bovenin behoort te staan is verdwenen.
Het werkt wel probleemloos op tablet en smartphone. Opstellen en adresboek functioneren.
Echter op de PC werkt e.e.a. niet. Wel gemerkt dat de berichten die ik wilde opstellen in concepten staan. Zonder onderwerp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij anderen hielp het om de cookies van Ziggo te verwijderen en de cache van de browser leeg te maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij anderen hielp het om de cookies van Ziggo te verwijderen en de cache van de browser leeg te maken.
Opgelost.
Maar wel een drama met een aantal wachtwoorden die gecanceld zijn. Maar goed dat ik die ooit opgeslagen heb.
Dank voor de tip!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.