Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ontvang wel de mail.
Maar een nieuw bericht opstellen in mijn Webmail gaat niet. Zodra ik de optie aanklik dan wordt het bestaande beeld even licht van kleur en daarna weer normaal. Frappant, als ik Webmail opnieuw opstart zie ik links bovenin deels venstertjes met de opmerking: geen onderwerp. Alsof het berichtenvenster is verscholen.
ook het adresboek is niet bereikbaar. Het icoon voor instellingen, welke rechts bovenin behoort te staan is verdwenen.
Het werkt wel probleemloos op tablet en smartphone. Opstellen en adresboek functioneren.
Echter op de PC werkt e.e.a. niet. Wel gemerkt dat de berichten die ik wilde opstellen in concepten staan. Zonder onderwerp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij anderen hielp het om de cookies van Ziggo te verwijderen en de cache van de browser leeg te maken.
Bij anderen hielp het om de cookies van Ziggo te verwijderen en de cache van de browser leeg te maken.
Opgelost.
Maar wel een drama met een aantal wachtwoorden die gecanceld zijn. Maar goed dat ik die ooit opgeslagen heb.
Dank voor de tip!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...